חדש על המדף ובשטח: מתחם אירועים שלא היה כמותו, גבינה טבעונית מפתיעה והשומנים הטובים

THE BLOOM HAIFA
THE BLOOM HAIFA משלב שמחה, לינה וספא. האבוקדו של גרנות והחלווה של אחווה שוב מספרים סיפור והאם הצליחו ליצור גבינת חלומי טבעונית משומשו?

🏩 בשלהי הסתיו הוזמנתי למתחם אירוח חדש בחיפה. כלומר, ממש אולם אירועים אבל עם חידוש. אחרי מה שקרה פה, או ביקום כולו, בקורונה, היה זה אך מרענן לקבל הזמנה כזו. באמת שמחתי בשבילם, לא בכל יום פותחים מתחם אירועים באזור חיפה והקריות. יותר מזה, נסגרו כמה כאלו. אז להלן קצת מידע חשוב ועוד חדש על המדף:

מתחם  The Bloom Haifa  הוקם במחשבה להביא משהו שקצת מזכיר מלון בוטיק. הוא נפתח בחלוצי התעשייה, אם אני לא טועה במקומו של מקום אחר שהיה שם. ברור שתחת עיצוב ושף חדש.  The Bloom משתרע על פני 5000 מ"ר ומשלב 3 אולמות אירועים עם מלון וספא. במילים אחרות, הזוג המאושר אך המותש, או האורחים שלו, יכולים ללון שם.  אמנם לא הוזמנתי להרבה אירועים לאחרונה, יותר שמעתי והתערבתי בשיחות גירושים של אנשים, אבל ככל הידוע לי אין מקום כזה לפחות בחיפה.

תוכלו לבקר שם ב-3 חללי אירוח מעוצבים בסגנון קלאב אורבני וחדשני המציעים 24 שעות של חוויה מאושרת. אירועים פרטיים ועסקיים בשילוב אירוח במלון בוטיק ובו מתחם SPA , בשטח של כ-700 מ"ר עם חדרי טיפול, בריכה, לובי פרטי, זאת לצד מסעדת שף, חללי בר ואפילו בית כנסת. אולי כדי להתפלל לאל שלא נשמין מידי אחרי האירוע. החלל המרכזי THE LIGHT מותאם לשהות של עד 630 אורחים. השני, THE LEAF (אהבתי את הקופירייטינג, עלי להתוודות) מותאם לשימושם של  עד 480 אורחים. החלל הקטן ביותר שמאובזר במטבח שף פתוח לעיני האורחים THE GREEN CLUB מארח עד 250 אורחים.

אני חושבת ששם הייתי

אבל כל כך התרכזתי באוכל שאני לא זוכרת הרבה. לכל מתחם צמודה סוויטת חתן-כלה ועוד סה"כ 19 חדרי אירוח למלווים במקום. נמסר כי הבעלים השקיעו במקום כ-30 מיליון שקלים.

השף יהב ג'ינו יוצא רשת ישרוטל, המוכר כשף הבית של אדם וחווה עבד על מספר תפריטים שמציעים קולינריה מהודקת ומעודכנת. אדריכל המתחם הוא נדב בן חמו.  "חשוב לנו לצאת מהקופסה ולהעניק חווית אירוח שונה", הוא אומר, "מתחם האירועים נותן מענה קולקטיבי וחווית אירוח ב360°. האולמות הם בוייב ניו יורקי. הם נותנים תחושה של קלאב במלון שיקי ואופנתי, חשוב שגם באירועים של 600 אורחים, התחושה תהיה אינטימית. למשל, השולחנות יכללו תאורה נקודתית".

התרשמות אישית: המקום כמו מצליח לנתק את עצמו מהסביבה שהיא בגדול אזור תעשייה ומסחר. האווירה בו שונה ובאמת אורבנית וצעירה. לא חגגתי שם אירוע, זה היה ערב מוזמנים, אבל ממה שאני זוכרת, האוכל היה מצוין. וזה הכי חשוב, לא ?

THE BLOOM HAIFA

רח' חלוצי התעשיה 67 חיפה (או קריית חיים, ליד המקסטוק)
באינסטגרם
טל' 04-8408080.  כשרות של הרבנות המקומית חיפה.

🍓כעת הגיעה העת ל'אוכלים' חדשים או ששווים פה תזכורת:

👈 גבינה טבעונית? למה?  כך חשבתי לעצמי פעם. הרי זה נשמע משהו שדי סותר עצמו. וכמה זה יכול להיות ראוי? חברת "משומשו" השיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי.  זה הפתיע, בלי חנפנות. אתם יודעים שהם לא משלמים לי על סקירת מוצרים (קבלת מוצר זה נחמד, אבל אני עוד לא ברמות של אינסטגרמית שלוקחת אלפי שקלים לפוסט. אף לא שנקל). אז ה'גבינה' היא פיתוח מהפכני וטעים שמצליחה להזכיר את הדבר האמיתי. חלומי טבעונית, ללא חומרים משמרים, ללא לקטוז, מצוינת לטיגון במחבת. אפשר לאכול גם קרה, אבל זה פחות. כשרות פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.                 מחיר מומלץ: 17.90 – 19.90 שקלים לאריזת 250 גרם.

גבינת חלומי טבעונית של משומשו
גבינת חלומי טבעונית של משומשו צילום אביב קרוט

👈 זה זמן הלוז! לאחר שהשתלטה על מדפי החלוה בסופר וקצת העירה אותו לחיים, עם מבחר מוצרי חלוה בטעמים שונים, משיקה חברת אחוה, יצרנית החלוה והטחינה המובילה, חלוה בטעם עשיר של אגוזי לוז, נימוחה בפה, עשירה בסיבים תזונתיים ועם אחוז גבוה של חלבון – 10% ל-100 גרם. היא מופקת מאגוזי הלוז ושומשום לעניין. נמכרת ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם. התרשמותי: נחמד, די משביע, יכול להתאים כחטיף בריא.

חלוה עם אגוזי לוז חברת אחוה בלוג פלנטע
אפשר לנגוס. חלוה עם אגוזי לוז. צילום יעל האן

 

👈 יום אחד חוזרת בת אדם הבייתה ואת פניה מקבל שק אבוקדו. תודו שזה תסריט לא רע לאחר צהרי היום. כבר דיברנו על הפרי על הזה בפוסט כאן  והוא אחד הבודדים- פירות או אנשים – שהצלחתי להתאהב בהם. אם אתם בעניין של דיאטה קטגונית, אז בכלל, זה חובה במקרר. גרנות, הנחשבת לחברת השיווק והייצוא של אבוקדו הגדולה בישראל, התחילה לשווק אבוקדו ומוכן לאכילה באריזה ייעודית.

וזה חשוב כי?

האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי. לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, מגמות הבריאות, הצמחונות והטבעונות העולמיות, מגדילות את נתח השוק של קהלים הצורכים אבוקדו באופן יומיומי. "זיהינו צורך אקוטי אצל הצרכן הישראלי, לרכוש ולצרוך אבוקדו מוכן ובשל לאכילה ולכך אנו מבקשים לתת מענה". האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. האבוקדו עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.

אבוקדו מוכן לאכילה חקלאי גרנות אתר פלנטע
אבוקדו מוכן לאכילה חקלאי גרנות צילום אחיקם חיים

 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »