גרנד קניון חיפה מנסה להתחדש, למרות הכל

קסטרו פתיחה גרנד קניון חיפה
קסטרו שיפצה והפרידה את חנות הילדים. מסעדת טומוקה האסייתית חגגה ביוונית ואפילו נשברו צלחות. הייתי שם כדי לספר. פלוס סיקור חדש על המדף במקרר

עם כל המינימליזם המבורך והנהירה לקניות ברשת. עופר גרנד קניון חיפה כאן כדי להתחזק. בדקתי.

יש משהו מיוחד עבורי בלצאת למסעדה בצהרי שישי. ראשית, משום שזה אירוע נדיר אצלי שכלל לא קורה, שהרי בשעות אלו אני לרוב בתרדמת. שנית, בגלל שלא כל כך הזמינו אותי עד כה לאירועי שישי בצהריים. כשמדובר בהזמנת VIP (נניח שאני מאלה) בקניון גדול אז כנראה שזו השעה הכי טובה. החנויות כבר נסגרות, האנרגיה נרגעת, זמנית, הרעב מתחיל לכונן בגוף והשילוב של מסעדה פלאס הופעה נראה מבטיח.

מסעדת טומוקה האסייתית שבעופר גרנד קניון חיפה הזמינה בתחילת החודש למסיבת תחילת שנה וברור שנעתרתי. נכון לעכשיו, אני לא כל כך יוצאת למסעדות ואין סיכוי שאגיד לא להזמנה שכזו. בטח כשמדובר בחגיגה שכוללת ארוחה מלאה, והופעה של יהודה קיסר. מה הקשר שלי לסוג המוזיקה הזה? שום קשר, חשבתי שזה יהיה מרענן ושמח. וכך  היה.

לאכול אסייתית ולחגוג ביוונית

מסעדת טומוקה נפתחה בעופר גרנד קניון לפני כשנה, היא ממוקמת בצידה של הקומה השלישית ומציעה מבחר מנות עשיר מהמטבח האסייתי. משמעות המילה  Tomoka , ביפנית זה חברות אמת, שזה חמוד. במסעדה אפשר לשבת בשולחנות או על הבר. התפריט של מסעדת טומוקה כולל מנות של סלטים אסייתים מרעננים, מרקים, מנות עיקריות המשלבות בשר עם אורז או אטריות, לצד מנות טבעוניות, סושי עם מנות הניגרי, סשימי ואיך לא, קינוחים.

סלט אסייתי מסעדת טומוקה גרנד קניון
הסלט. צילום מתוך אתר המסעדה

בגלל חזירותי ורעב מוגבר התרשלתי בתפקידי ולא צילמתי סלאש שיננתי  את המנות, כאחרונה האינסטגרמיות או בלוגריות האוכל, מה שאני לא. להלן בגדול, חלק ממה שאכלנו אני וחבריי לשולחן: סלט אסייתי מעולה בעיני סלט קיאבטסו  שכלל כרוב לבן, כרוב סגול, נבטים, גזר, בצל ירוק ועגבניות שרי ברוטב בוטנים (34 שקלים); אגרול צמחוני ואפשר גם עוף  מוגש עם רוטב צ'ילי חמצמץ (39 או 45 שקלים); לעיקרית בחרתי אורז יסאי שחגגו בו בקר, בקצ'וי, ברוקולי, בצל ירוק, בצל לבן, פטריות, גמבה, גזר, שום וג'ינג'ר ברוטב סויה מתקתק. ניתן לבחור גם על בסיס דג, טופו או עוף (60/67/75 שקלים). היה טעים ברמות ואני לא כותבת זאת כי אני חייבת למישהו משהו. ממש לא. זו גם מנה משביעה וגדולה. יש מבחר גם של סושי כמובן . לקינוח היו לנו שתי בחירות: קרם מסקרפונה בגביע, מרנג אגוזים וסלט פירות שהיה חביב אבל לא מפיל. השני יותר מעניין וקשה לעצור מלזלול אותו: צ׳אנק של עוגת שוקולד עשירה, קרם פטיסייר, שברי קרמבל ומרנג אגוזים מוגש עם רוטב בייגלה מלוח.

אורז יסאי מסעדת טומוקה גרנד קניון
אחת המנות העיקריות צילום מתוך אתר המסעדה

האירוע היה כה מוצלח עד שבשלב מסוים, שמעתי קולות נפץ. בדקתי אם דמיוני לא מטעה אותי או שאני הוזה אבל כן, התנפצו כמה צלחות על הרצפה תוך כדי שחבורת רוקדים מאושרים חגים סביבם. אמנם אני כהרגלי הייתי צופה מהצד אבל זה היה מאוד מהנה, משחרר ושמח.  ככה צריך לפתוח שנה. קצת אנרגיות טובות במדינה הזו לא הזיקו אף פעם, ונדרשות כיום יותר מתמיד.

קסטרו החדשה

אפשר להניח שבקסטרו יודעים לקרוא את המפה ומבינים שצריך לשנות או להתחדש. מצב הרוח הלאומי בקקט, יוקר המחיה המעיק, ההסתערות על הקניות ברשת ומנגד טרנד המינימליזם . קסטרו זו חברת אופנה ישראלית שמפרנסת כאן משפחות ובפשטות אציין, שאני הכי בעדם. לא צריך להוסיף יותר.

לאחרונה נפתחה חנות הדגל החדשה של קסטרו בקניון עופר גרנד קניון בחיפה, לאחר שעברה עיצוב מחדש והתחדשות בהשקעה של כ 4 מיליון שקל. צריך לציין שכמובן גם לקסטרו יש אתר און ליין אבל אנחנו עכשיו בעבודת שטח. החנות החדשה מתפרסת ע"פ כ- 500 מ"ר, ובסמוך להשקת קולקציית הסתיו של הרשת היא מציגה הצצה לקולקציה החדשה של קסטרו לנשים ולגברים כאחד. אהבתי את העיצוב של הבטון החשוף, כיאה לטרנד העולמי. בגדי הילדים 'הוזזו' לחנות אחרת באותה הקומה. בקסטרו רצו להשקיע כדי לדייק יותר את החנויות ומיקומם.

בניגוד לעונות קודמות שבהן מצאתי פחות אפשרויות לבישה עבורי . הפעם זה היה קל הרבה יותר ולא כי גופי שינה עצמו לדעת . עדיין יש שם חולצה שמתאימה לבנות 14 ובקושי מכסה את מה שצריך אבל גם הרבה מאוד הזדמנויות אחרות אלגנטיות וראויות.

קסטרו פתיחה גרנד קניון חיפה
מחדשים. גבי רוטר, סאלי שיהאב וניר ברקן. צילום: מיכה בריקמן

למעמד גזירת הסרט לפתיחת החנות החדשה הזמין גבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו את סאלי שיאהב מנהלת חנויות קסטרו באזור הצפון ואת ניר ברקן מנכ"ל הגרנד. הזמרת והיוצרת אודיה, שהתברר לי אחר כך שהיא הפרזנטורית של קסטרו, דפקה איחור אופנתי אבל הגיעה בהמשך האירוע לפגוש את קהל מעריציה העצום שחיכה לה בשקיקה למסורת סלפי.

הזמרת אודיה בחנות קסטרו
אודיה הגיעה. צילום מיכה בריקמן

 

חדש על מדף המקרר

קיבלתי לביתי להתנסות שלושה מוצרים חדשים ואכילים.הראשון היה חדש ללשוני, סלט ממרח לימון מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של 'סלטי משני'. הממרח מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים. עבורי זה היה מעט חריף אבל מן הסתם זה משחק ילדים עבור אחרים. ניתן להשיגו בסניפי רשת משני וברשתות המזון. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 שקלים 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם. כשר מהדרין.

ממרח לימון של סלטי משני
ממרח לימון צילום יעל האן

מעדני יחיעם השיקה  (מילה מעניינת כשמדובר במוצר הבא) נקניקיות חדשות מבשר עוף צעיר (פרגית), ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט. לפחות זה. טעמן מעודן והן מומלצות לארוחות ילדים או לארוחות נטע שנוטה להתעצל מלבשל. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 ₪ לאריזת 400 גרם. כשר.

פרימור הוציאה עכשיו מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי, ללא חומרים משמרים,המשווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל ובבקבוק משפחתי של 1 ליטר.המיצים בעלי ערכים תזונתיים וסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים אולם יש כאן סוכר של מיצי פירות. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7.20 – 9.60 ₪ לבקבוק אישי 400 מ"ל וכ-14.90 – 17.40 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

רימור הינה המותג המוביל בקטגוריית המיצים הסחוטים בישראל. מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי של פרימור נחשב למיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים. כעת מצטרף לסדרה מיץ מצונן חדש המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי. 

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם  מוצר טעים במיוחד שמתכתב עם המגמות ההולכות וצומחות בעולם דוכני הסחיטה ובתי הקפה והחלטנו ולהשיק אותו גם במדפי הרשתות". 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »