אודות נטע פלג

פלנטע הוא בלוג מגזין. אתר תוכן  אמיתי שיש לו הרבה מה להגיד ולתת.
אני עיתונאית ויוצרת תוכן, אזרחית, רווקה, חיפאית. בוחנת וחווה תופעות חברתיות ותעסוקתיות, מקומות, מוצרים. אחרי הטרללת שהעולם עבר הבנתי מה לדעתי חשוב וחיברתי את זה לחיים כאן. למה שעובר עלינו. גברים ונשים, בכל מיני גילאים ומצביםהאתר הוא על צמתים בחיים. מה שכולם רוצים להשיג, בין אם זה עבודה הגונה, כסף, סביבת מגורים נעימה, קרם לחות מעולה או חבר. איך למלא את הריקנות, לשרוד רגעי בדידות, להתפתח, לחיות טוב.

תקראו כאן על חוויות מעולם העבודה ואיך לשרוד את שׁוֹק העבודה הישראלי. סיפורי דייטים והדרך לזוגיות, מדעי החברה והיחסים בין אנשים חברים ומשפחה. דמויות ומקומות מעוררי השראה, מוצרים שעושים טוב בין אם זה ספר או קוסמטיקה כי הי, הכל חשוב.

עוד, בצורה מקורית ולא קלישאתית : על עולמות גוף ונפש, התפתחות אישית, הדרך למעלה. מקומות שאני מסקרת ומסתובבת בהם אבל מזווית אחרת.
תמצאו כאן כתבות עמוקות וגם קלילות, לפעמים אישיות  וגם טיפים ומידע רלוונטי ומדויק. אני כותבת על מה שבוער, מה שצריך וחשוב באמת. לא מתחנפת אבל פתוחה לשיתופי פעולה, פרסומים וכתבות תדמית במידה וזה מתאים לערכים של האתר וקוראיו.

אני, נטע פלג, עם  יד קלה על המקלדת ואהבה למדיה, אנשים ותקשורת. כתבת בעיתון ידיעות חיפה ובעוד מקומות, בעלת 16 שנות ניסיון בכתיבה לעיתונות, בתחומי חדשות מקומיות, מגזין, חינוך ורווחה,  לייף סטייל, ואפילו רכילות, כן כן. ברשותי תואר בחינוך ומדעי החברה, תעודות בקידום אתרים ורשתות חברתיות. לפעמים יש לי זמן ורצון לפרויקטים מהצד אז דברו איתי בשמחה. מובטח לכם תוכן עילאי ואיכותי. 

מעוניינים לדבר איתי? צרו קשר