מדף היופי: החדשים של ג'יג'י מבטיחים עידן חדש בקוסמטיקה. ניסיתי.

מעבדות ג'יג'י קוסמטיקה
באופן נדיר, אני פוגשת קוסמטיקה יוקרתית להיכרות עומק. סקירה אמיתית של סדרה חדשה של GIGI כולל זכרונות ביוטי משפחתי, תיאור מוצרים שנשמע כמו כימיה ומה הציל את העור שלי מיובש מדברי

יהיה זה רחוק מן האמת להגיד שהייתי יכולה לכתוב לכם על מוצרים של חברת הקוסמטיקה ג'יג'י אם לא הייתי מקבלת הביתה ערכת מוצרים ששווה כ-900 שקלים (פלאס אקססוריז קטנים וכן אני דקדקנית מספיק כדי לבדוק מחירים). האמת היא שקוסמטיקה יוקרתית לא הייתה כמעט מעולם ממש חלק ממגרש הטיפוח שלי. רצון היה, תמיד. ממון לכך, קצת פחות.

אני מאמינה שהפנים חשובות יותר מהגוף בכל מה שקשור לנראות חיצונית. לדעתי, להוציא סכום של כמה מאות שקלים על חתיכת בד זה טרלול. על חומרים שנספגים בעור שלכם, ממש לא.

הייתם משתמשים במוצרים שסבתא שלכם נהגה להשתמש בהם? כל כך כן. חלומי שסבתא שלי תוריש לי את הסלון שלה, פלוס הבגדים פרום דה סונתז אייטיז, אבל בינתיים נסתפק בזיכרונות. כשסבתא החלה את דרכה בארץ היא הייתה גם  קוסמטיקאית ומוצרי הדגל שלה, היחידים שאני זוכרת שהשתמשה בהם היו של ג'יג'י, מה שבהחלט סיפק את נשות הכרמל והדר שנהרו אליה. אני עד כה  הייתי בטוחה שמדובר בחברה מייד אין פריז אבל מסתבר שזו חברה מקצועית ישראלית שנוסדה בשנת 1957 שמייצרת מפיצה מוצרי קוסמטיקה לתחום המקצועי, מפתחת מכשור מתאים ומייבאת מותגים בינלאומיים. מוצריה נמכרים ביותר מ-50 מדינות.

קיבלתי לנסות 3 נבחרים מהסדרה החדשה NEW AGE G4 אשר פותחה על ידי כימאים ודרמטולוגים מצוות הפיתוח של מעבדות GIGI, מבטיחה "עידן חדש בתחום הדרמו- קוסמוצבטיקה", מה שזה לא יהיה, ונועדה לטפל ביעילות בפוטו אייג'ינג ובסימני הזדקנות כרונולוגית.

אתם קראתם לי זקנה? שאלתי בליבי אבל היחצן הבהיר מיד שהסדרה לגילי ועוד איך, וגם אם כרגע  בסוג של נס, עוד חסרת קמטים וחושבת שאני בת 28 אז אני חיה בסדרה. טוב, את חצי המשפט האחרון אמר לי קול בראשי.  פירוט על הרכב המוצרים שזה חשוב מאוד בעיני, בהמשך. בינתיים נדגום :

מעבדות ג'יג'י קוסמטיקה
מוצרים של הסדרה NEW AGE G4

נא לשים מסכה

  • זה ברור לי לחלוטין שההיצמדות שלי בימים האחרונים, למזגן גרוע המתוגבר על ידי תנור יכולים לייבש את עורי ולגרום לו להיראות כמו קרקע סדוקה באזור נידח בפלנטה. זו סיבה טובה מספיק כדי לנסות את המוצר מסכת לחות במוס (279 שקלים ל-75 מ"ל).

מה מבטיחים לנו? אוהו, כמעט מזכיר טיפול ספא. וכך נכתב "מסכת לחות לעור במרקם מוס אוורירי ומרגיע לטיפול מידי ועמוק בעור. מסייעת בהעלאת הלחות בשכבה העליונה ומשפרת יכולת אגירת לחות טבעית בכל השכבות. פורמולה ידידותית לעור עם טכנולוגיה משולבת של סרמידים ופפטידים הפועלים לעומק בהגברת יכולת ההתחדשות וההצערה, משפרים את המרקם, הגמישות, מיצוק וגוון העור. מגוון תמציות ארומתרפיות מגבירות את הפעולה המרגיעה של מסכת המוס, ומסייעות בשחרור מתח מצטבר בעור הפנים והגוף. לאחר הטיפול העור מרגיש נינוח, רענן, חלק יותר ועתיר לחות ורכות".

דבר הנסיינית, אני  מן הסתם (כשיהיו הרבה מוצרים בקנה, גם חברות יהפכו לנסייניות, אבל אנחנו עוד לא שם):  טוב, אז ככה. במשך  לא הייתה לי מסכה לפנים, כי חשבתי שזה מעיק ואף מיותר. אבל זה היה לפני שהייתי בת 40.  פלוס.  אז ניסיתי את המסכה הזו של ג'יג'י, המרקם שלה מרענן ונעים בהחלט על העור, אם כי  לא קריר מידי מה שלא הולם את הימים האלו. הרגשתי שהעור שלי שותה אותה כאילו הגיע לאואזיס במדבר.  לפי ההוראות יש להסיר לאחר 10-20 דקות אחרת יתכן שהייתי משאירה אותה על הפנים. התחושה נעימה מאוד שהקרם מחליק על הפנים בנינוחות ו"ממלא אותו" . אהבתי בהחלט. הייתי מצלמת את פניי בקטע של אחרי, אם לא הייתי עכשיו  בקפוצ'ון פליז ויום שיער רע.

מסכת מוס ג'יג'י
מסכת לחות במוס. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות

אחד שיודע

  • עוד מוצר שלהערכתי הוא יחסית חדש בעולם הקוסמטיקה ויותר המצאה של השנים האחרונות הוא סרום. גם לגביו תהיתי בנוגע למידת חשיבותו, עד שקיבלתי פעם אחד כזה, שמתי אותו לפני מייק אפ והוא גרם למייק אפ להימרח בצורה אחידה ומדויקת כל כך כמו פילטר של אינסטגרם. סרום גם מעולה לפני קרם לחות. וכל ההקדמה הזו כדי שתכירו את החדש של ג'יג'י, סרום GLOW במרקם ג'ל עדין (329 שקלים 30 מ"ל).

מה מבטיחים: שיעור במדע, אולי. "מחזק את סיבי הקולגן, מעניק לחות ומיצוק לעור, תורם להתחדשות מואצת ומייצר ליפטינג מצטבר בשימוש יום יומי בתכשיר. נוסחה מרוכזת משלבת קומפלקס פפטידים ומרכיב DMAE,  חומצה לקטית וחומצה היאלורונית במשקל מולקולרי ובגדלים שונים המסייעים למיצוק העור והחלקת קמטוטי יובש. בשימוש יומיומי מעניק מראה זוהר, חיוני וחלק יותר לעור".

דבר הנסיינית: השימוש היומיומי שלי כרגע מתרכז ביומיים שניסיתי כדי לא לאחר בכתיבה, אז לגבי הליפטינג וההחלקה נוכל לדווח בהמשך, אבל בינתיים באמת שהוא מרגיש נהדר על העור, כמו טיפות כאלו של חיוניות וויטמינים לעור. לתחושתי גם יכול להחליף קרם עיניים ושפתיים אם אין בנמצא כי הוא הרגיש לי שומני במקצת ובמידה טובה.   תשתדלו כשאתם מכוונים למצח, לא להזליף בטעות לעין, כמו שאני עשיתי וחששתי לאבד את הראיה לכמה דקות. אבל כנראה בגלל שהחומרים טובים העין התגברה על זה תוך עשרים שניות ואולי אמרה תודה.

אם צריך לנקות כאן

  • POLISH SCRUB סבון פילינג לפנים (סקראב) – לניקוי, טיהור העור והענקת מרקם רך וחלק. 219 שקלים (200 מ"ל).

מה מבטיחים? מכיל קומפלקס גרגירים ממקור טבעי עשיר בוויטמינים ומינרלים (אוכמניות, פטל שחור ובמבוק).אלו מסירים לכלוך והצטברות שומן בנקבוביות ותאי עור מתים בלי לגרות אותו.

פורמולת הסבון מבוססת על מרכיבים ידידותיים לעור. זאת על מנת למנוע הפרת איזון בשכבת הפלורה הטבעית ופגיעה במחסום האפידרמלי. מה שזה לא אומר אבל נשמע רציני. מועשרת במרכיבי לחות כמו בטאין וגליצרין המסייעים בחיזוק ההגנה הטבעית, מעלים את רמת הלחות ומעניקים לעור רכות, גמישות, מראה אחיד יותר וחיוניות ורדרדה. לשימוש יומיומי, לכל סוגי העור גם אם הוא רגיש או יבשושון. נבדק דרמטולוגית.

 

עוד קצת על סדרת NEW AGE G4 של ג'יג'י או כמה דקות על כימיה:

תכשירי הסדרה מכילים 21 מרכיבים פעילים המרכיבים את PCM™ Complex. הקומפלקס פועל בכל שכבות העור להגברת תהליכי יצירת תאים וסיבים חדשים. שמירה על שלמות המחסום העורי ועל רשת המטריקס המקשרת ותומכת במבנה העור. זה  לצורך בניה מחודשת של מוצקות, גמישות ומראה חלק וצעיר יותר של העור.

זה ממש עמוק אה? אם מישהו חשב שקוסמטיקה זה נערות ביוטי באינסטוש וכאלו, תיכף נכנסת למעבדת כימיה. ייחודו של הקומפלקס בשילוב פפטידים. תפקידם לייצר שרשרת תגובות חיוביות ברמת פעילות תאי העור השונים בצורה טובה ומהירה יותר. כך ימנעו תהליכי הזדקנות וסימני גיל. סרמידים, שתפקידם העיקרי ליצור מחסום הגנה שומני המונע התנדפות של לחות ויובש הגורמים לקמטוטים וקמטים בעור. לשמור על שלמות שכבת המיקרוביום (פלורת החיידקים הטובה שאנחנו רוצים בעור שלנו) ולמנוע חדירת מיקרואורגניזם.

מטריקס, מרכיבים ביו-טכנולוגיים מהדור החדש, מסתבר,  הם משמרים ומחזקים את המטריצה החוץ-תאית, התורמת ליצירת רקמת חיבור וסיבים אלסטיים השומרים על מראה מוצק, מלא וחלק יותר ומעניקים לעור חיוניות וזוהר.

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

3 תגובות

  1. אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך וגם אני הופתעתי כשקראתי אצלך עכשיו שמדובר בחברה ישראלית ורק הניחוח צרפתי

  2. אהבתי את ההסברים המפורטים לגבי כל מוצר ואת הניחוח הנוסטלגי בשימוש במוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »