המדף עילאי ומתנשא: סוויטשירט ב-370 שקל, תוסף תזונה ופסטה 'פרימיום'

חנות הבגדים Guess בחיפה
הפעם המדור התנסה במוצרים שמתיימרים ואולי מצליחים להיות יוקרתיים יותר. סיבוב נדיר שלי בחנות של GUESS, תוסף תזונה שרוצה להצעיר אותנו והפסטה שהסכמתי להכניס הביתה.

בשלהי אוגוסט, (נו בסדר, אז עבר זמן. דד ליינים זה לעיתון, לא לכאן), הוזמנתי לאירוע הפתיחה של חנות גס בק-ניון, או כמו שאומרת ההודעה לעיתונות – "השקת סניף דגל של המותג האמריקאי GUESS בעופר גרנד קניון חיפה".

בואו נאמר זאת בכנות, סביר להניח שרגליי לא היו נכנסות מעצמן לסניף הזה.

ולא כי יש לי בעיה עם תיקי יוקרה על המדף האישי שלי. הו לא. פשוט נכון לשנת 2021, עד שאתעשר מהבלוג, ממפעל הפיס או מירושה כלשהי מאמריקה , אין לי כל כך מה לחפש במקום שבו סוויטשירט נמכר בקרוב ל-400 שקלים לפיס. מקום שלפי הבנתי, לא מרבה בהנחות. מקום שפתיחת המוצר שאותו קנית, מרגיש כמו חוויה עשירה, מכבדת משהו. זה מתבטא באריזות יפות, ושיטת עטיפה יוקרתית משהו. כפי שאני חוויתי עם התיק החדש שלי (420 שקל לפני הנחה, ובאמצעות תו מתנה, מיינד יו).  או שאני פשוט מזמן או מעולם לא נכנסתי לחנות מעצבים.

צריך להגיד כמובן שחנויות מעצבים בארץ הזו יכולות להיות הרבה, הרבה יותר יקרות. ואולם עדיין זו הייתה חוויה מרנינה, או בואו נאמר, אחרת משהו עבורי להסתובב שם. ביום ההשקה, עת עטו על המקום בלוגרים, מעט עיתונאים והרבה כאלו שאין לי מושג הקשר הישיר שלהם לאירוע, כמו מאיה פישל, הייתה הנחה של 30-40% . אבל זה רק היום, הודגש בפניי. לכן כדאי להשתמש מהר בתו המתנה שקיבלתי, כי ההנחות הבאות יכולות להיות בעוד חצי שנה.

על המדף העילאי

החנות מסודרת יפה, לא עמוסה מידי, נותנת הרגשה יוקרתית אבל לא מנותקת. נעים להסתובב בה בסך הכל, עוד הוכחה לצערי שמה שיותר יקר, נותן חוויה טובה יותר. לעניות דעתי הלא פאשניסטית, התיקים שם יותר מעניינים מהבגדים עצמם. העונה הושם דגש על "קולקציית האקטיב", כלומר בגדי ספורט ונוחיות להגדרתי. ראיתי שם סווטישירטים ומכנסיים תפוחים, חולצות טי שירט שמתאימות לדעתי למכון כושר, אחת מהן עולה 250 שקל. טי שירטים יותר 'ליציאה' או אפילו לעבודה. גי'ינסים יפים שאחד מהם נוסק למחיר של 850 שקלים. קצת חצאיות, מעט שמלות וגם נעליים.

ברור שהמוצרים איכותיים. אבל אם כבר במחירים האלה, הייתי קונה בגדים שלא לבית, אם כי בסגרי הקורונה אין לדעת, אתם יודעים גם בבית צריך להיראות טוב. בחלקת התיקים, כאמור, יש הרבה אופציות וסגנונות, העיצובים מוצלחים. הם אכן מרגישים כמו תיקי מעצבים מה שגרם לי להתמקד שם ולצאת עם תיק בגודל בינוני  שלדעתי מתאים לכל מיני אופציות.

תיקים של חנות GUESS
התיקים של GUESS. את מה שאני בחרתי תראו מציץ בשורה השנייה מאחורי השלט

תוסף התזונה שרוצה להבריק

חברת Dermico מוציאה עכשיו תוסף תזונה שמשלב כמה מרכיבים, מוצר חדשני וממוקד יותר. זהו קולגן SHINE, זו בעצם אבקת קולגן פפטידים שבמקום לבלוע כמו גלולה מרה ממיסים אותה במים. זה דווקא עדיף לדעתי, כי זה גם חסר טעם. התוסף הזה לטענת החברה הוא היחיד בישראל שמכיל ארבעה מרכיבים שאתן שיהיו בגופכן: קולגן, חומצה היאלרונית, ויטמין C וביוטין, (מעניין שישר אנחנו מקשרים זאת לנשים). השילוב בין כל אלו אמור לשפר  את התנועתיות, הלחות והגמישות של העור, מה שיוצר עור בריא ורענן. בנוסף לסייע בהתחדשות תאי העור, חיזוק עצמות וגידים ולהבדיל ציפורניים, כמו גם במניעת נשירת שיער. המוצר  מכיל 2.5 גרם קולגן  שזו הכמות המקסימלית האפקטיבית.

קצת על המרכיבים:

קולגן  נחשב לחלבון החשוב בגוף והוא נוצר אצלנו באופן טבעי, אבל כבר בגיל ינקות לדעתי, 23, הייצור שלו בגוף פוחת. זה מביא לאיבוד מראהו החלק של העור, נשירת שיער ושבירה יתרה של הציפורוניים. אפשר להחליף את ייצור הקולגן בגוף בעזרת שימוש בתחליפים חיצוניים, כמו תוסף תזונה למשל.

חומצה היאלרונית שנעשתה כה טרנדית בשנים האחרונות גם מיוצרת באופן טבעי בגוף האדם ומסייעת לשיפור רמת הלחות וגמישות העור, נלחמת ברדיקלים חופשיים ובעלת תכונות אנטי דלקתיות.

התוסף לזוהר. קולגיין שיין צילום יח"צ

ויטמין C מחזק ומגמיש את העור , אבל לא מיוצר באופן טבעי בגוף ולכן יש צורך לתת אותו דרך מקורות חיצוניים. ביוטין הוא ויטמין חיוני לתאי העור שלנו, המשויך לקבוצת ויטמין B. ביוטין נמצא בעיקר בפיצוחים, אבל לכו תאכלו כל היום גרעינים על הספה. זה לא יסייע ממש למשקל שלכם. מחסור בביוטין עלול לגרום לנשירת שיער, ציפורניים שבירות, חולשה, עייפות, איבוד תיאבון ואף לדכדוך מסוים.

מחיר : 250 שקלים, להשיג באתר של דרמיקו

פסטה בסטייל

הסיכוי שאני אכניס הביתה פסטה מקמח לבן שואף למינוס 20 לא בגלל שאני לא הייתי מתה לאכול פסטה ב24:00 בלילה מול נטפליקס. ניסיתי את זה, תענוג עילאי. אלא בגלל מגבלות של קלוריות, פחמימות פשוטות ואלפי דפי רשת שממליצים לי לא לגעת בזה. היות וכמות הפחמימות שלי מוגבלת, בימים טובים וחזקים, אז זה לא יקרה. אבל כשהוצע לי לכתוב על 'פסטת הפרימיום' של חברת ריקו, תהיתי על מה מדובר. איך פסטה יכולה להתנהג באופן עילאי ומתנשא אם היא בחבילה ביתית ולא באיזו מסעדת שף מפונפנת? אז מסתבר שזה הגיע אלי בסדרה, שזה לא רע בכלל בימינו.

קיבלתי רביולי במילוי גבינות, רביולי במילוי פטריות וריקוטה בטעם כמהין, ורביולי במילוי בטטה. הפסטה לא מכילה חומרים משמרים, אבקות או צבעי מאכל. היא "עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר", לדברי שי אלון מנכ"ל חברת פסטה ריקו. היא אינה דביקה, לא מפרישה הרבה עמילן (שזה טוב, אני מניחה, רק לא ברור לי למה בדיוק) ועשויה "מגבינות עשירות וירקות טריים".

סדרת פסטה פרמיום טרייה של חברת פסטה ריקו
זו שרוצה להיות איכותית. הפסטה של ריקו. צילום: אסף אמברם

דבר מבקרת המדינה? נו, מה אפשר להגיד, גם בבישול הפושטי שלי זה מאוד טעים. אבל אני ברמת תזונה עממית כזו שגם פסטה של 3 ב-10 שקל תהיה לי טעימה. ובכל זאת אחרי שאמרנו את זה, הפסטה אכן מרגישה  בבטן טוב יותר. היא באמת לא דביקה, הפטריות כמהין וריקוטה הן יציאה מעולה והרגישו איכותיות, בכלל כל הסדרה התחסלה אצלי מהר. לא שזה חוכמה, אחרי כל מה שקראת לעיל.

מחיר מומלץ לצרכן 24-27 שקלים להשיג בשלל רשתות השיווק שאתם מכירים שם בחוץ.

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »