המבקרת על המדף: עוגיות עם פחות רגשי אשמה ונקניקיות שהן הרע במיעוטו

נקניקיות עוף במתכון משופר של מעדני יחיעם
אתם חושבים שזה קל לקבל מוצרים לסקירה? החודש הקרבתי את גופי ולשוני בכדי לנסות את החדשים מבית מעדני יחיעם וחברת אחוה. סבל גדול לא עבר על כוחותינו במטבח, אבל אולי בכל זאת כדאי לאזן עם חסה וירוקים

עם בטן מלאה ודעה מוצקה, לפחות כמו הבצקים שיושבים לי עכשיו בקיבה, אני ניגשת לכתיבת ביקורות, או בצורה מעודנת יותר, סקירת מוצרים חדשים על המדף. לא, לא משלמים לי על זה (אלא אם ממרח שוקולד שעלותו 7.90 שקלים זה נחשב שכר) מה שעוד יותר מבטיח לכם ביקורת אותנטית.

אז למה אני טורחת? כי אני יכולה. כי זה הגיע עם משלוח. מה גם שהאתר פלנטע הוא גם שירות לציבור, למי ששכח. תכל'ס? היה די טעים, לא סבל נוראי. אבל צריך גם להגיד את כל האמת.

סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר של מעדני יחיעם

אתם באמת רוצים שנתחיל לדבר על נקניקיות? אם לא הכניסו לכם עד כה לראש כמה שזה לא בדיוק מוצר בריאות, תעשו גוגל, זה יספיק. חגים עכשיו, קורונה בחוץ, עוד תירוצים למכביר אני אמצא בשפע. ביחיעם מספרים שהנקניקיות שלהם במתכון החדש עברו בחינת טעם חיצוני על ידי מכון מחקר מקצועי למזון. הם הושוו לנקניקיות עוף אחרות בשוק ונמצאו עדיפות על פני המתחרה המוביל.

האמת היא שחיסלתי את חבילת הנקניקיות תוך שלושה ימים. זה מאוד קל לזרוק אותן לסיר ולנקר אותן בחרדל (אורגני!) מול מהדורות חצות. הן גם נגמרות מהר. אם כבר אוכל מהיר בבית, נתנחם  בכך שהן ללא גלוטן, ללא סוכרים, בלי מונודוסיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון. כשניסיתי להרגיע את רגשות האשם שניקרו בי קראתי את ההודעה לעיתונות בניסיון למצוא נקודות אור. לדברי תמיר דגן מנהל השיווק ביחיעם, "אנחנו רואים שהלקוחות הרבה יותר רגישים לטעמים ולמרקמים. לכן החלטנו לערוך שינוי במתכון בטעם ובמרקם של המוצר. צריך להגיד גם שבאקט של שקיפות, במייל הם הוסיפו תמונה ברורה של כל המרכיבים.

עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות של חברת אחוה

הנה הבעיה עם העוגיות האלו, כמו האחיות שלהן המוצפות בסוכר, גם אלו החדשות ללא סוכר של חברת אחוה, יכולות להיות נבזיות שכן הן יושבות להן במקרר, ערות לפעולה גם במשמרת לילה, קל להוציא אותן, יש בהן טעם מנחם של ילדות בגלל אפקט הריבה, הן מחליקות לגרון ופריכות גם אחרי חודש. הכי קל להיכנע להם מול המחשב, מייל מלא סטרס, או מהדורת חדשות ארוכה מידי. עכשיו, שתבינו, לי אין בבית חבילות עוגיות. שנים לא היה לי, בטח בימים הטובים של הדיאטות הרציניות. חבילת גלידה או עוגיות משפחתית זה לא קורה אצלי. ואם כן אז אלו עוגיות טחינה אורגנית ללא גלוטן, סוכר, או שמחת חיים.

ואם עסקינן בבריאות, זה יפה שהוצאתם את הסוכר אבל היה נחמד גם להפחית בתוספי המזון שמכילים את האות E בתחילתן. אתם מכירים אתה החבר'ה המעובדים האלו וברשימת המרכיבים שעל גבי האריזה ספרתי יותר מידי כאלה. למשל חומרי טעם וריח, מעכב חמצון וצבעי מאכל. עם זאת מדובר במוצר טבעוני, יש להם וייב של אפיה ביתית ולקחת עוגייה פעם ביומיים אפילו תשאיר את כולנו שמחים ומסופקים.

מחיר מומלץ 7-9 שקלים.

עוגיות ללא סוכר על המדף חברת אחוה
עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי תות אחוה צילום יעל האן

המדף לחג: עוגת דבש בחמישה שקלים

אולי כמחווה לרשת קופיקס, איני יודעת, או סתם כי בא לה להיות בעלת רגישות חברתית, חברת אחוה הניחה לנו על המדף עכשיו את עוגת הדבש הבחושה שלה במחיר כזה מוזל. זה קורה עכשיו בחגים ויש לי תחושה שגם אחר כך.  לחברה היה חשוב להדגיש שהם לא יעלו מחירים עכשיו או יצמצמו מבצעים. עוגת הדבש בהחלט רכה ומרגישה ביתית וחגיגית. טוב, בשביל המחיר הזה, זה בהחלט משהו. יכולה להיות פתרון לא רע (אבל לא יחיד) אם קופצים אליכם לביקור או אם צריך להביא משהו לאירוח חברתי.

עוגת דבש של חברת אחוה
עוגה עוגה. בדבש. צילום יעל האן

תמרחו את זה

את הדבר הבא חשבתי לשמור דווקא לפסח. אבל אז נזכרתי שיש לי אחיינים, שאני מאוד אוהבת והם אוהבים אותי ועל אהבתם צריך לגמול להם עם משהו. צעצועים יקרים הם לא יקבלו כרגע, אז אפשר להאכיל עם ממרח השוקולד הטבעוני החדש של חברת אחוה.  הוא קטיפתי, מתאים לאפיה  טעים מספיק ומתנהג, ובכן, כמו שממרח שוקולד צריך להתנהג.

מחיר: 6.90-8.90 שקלים.

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »