חדש על המדף: המעוררים לחיים ופתיחת סניף פרופורציה בחיפה

לירון ויסמן פרזנטורית פרופורציה
הפעם נסקור מה חשבתי על סניף פרופורציה החדש ואם ארים את פניי. אבוקדו מסעיר, מיצים של פרימור שעזרו לי להישאב מהקורונה, ומה עלה בגורלה של קינואה שהתחפשה לחטיף

אחרי תקופה ארוכה של דממה תקשורתית וכלום ושום דבר כמעט, בעולם האירועים לעיתונאים, בלוגרים ומשפיעיני רשת, פתאום החלה הסנונית אולי הרביעית בנושא ואני הוזמנתי לפתיחת סניף פרופורציה החדש בעיר. אני מניחה שזה לא משהו שמעניין את הציבור הרחב. לכמה אירועים מזמינים את העיתונאית סלאש בלוגרית נטע פלג, או איזה נערת אינסטגרם עם הרבה עוקבים, אבל צריך להבין שזה מסמל משהו.

אם פותחים כאן מקומות ו.או מזמינים אותנו לספוג קצת זוהר מקומי, כשהוא קיים, זה מראה על התאוששות של העסקים לפחות בחיפה והסביבה. כלומר שוב, החלו במקצת ההזמנות לאירועים כמו זה שהיה ביום שני האחרון, פתיחת סניף פרופורציה בחיפה, או יותר מדויק, הזזתו למיקום נחשק  ומרכזי יותר , כיכר האודיטוריום במרכז הכרמל. סניף רחב ונעים לוקיישן ראוי, אולם המתחם מעט לוקה בחוסר חנייה, יש חניון שדורש לתדהמתי 22 שקלים לשעה, אבל אולי לקוחות פרופורציה ינצלו מהנזק הזה כי בכל זאת טיפולים קוסמטיים הם עסק יקר ויוקרתי יותר מנניח, לקנות תרופה בסופרפארם שבמרכז. כנראה שמגיעה לך הנחה אם הוצאת כעת יותר מאלפייה על טיפול בוטוקס, הסרת שיער בלייזר או הרמת פנים עם חוטים (כן כן). כמו שלקוחות הסופר יקבלו שעה ראשונה חינם אם יקנו מעל סכום מסוים.

אוקי, באק טו ביזנס

יש דברים מהנים יותר לדיון מאשר מצוקת חניה, בהם ואפשר קצת להניח את כובע העיתונאית בצד. אפרופו עבודת חדשות, היה לי נעים ומרענן להגיע לסניף החדש של פרופורציה, בבוקר שני הדחוס בעבודה לרוב,  ואם יכולתי גם הייתי נשכבת שם על המיטות טיפול לכמה שעות  ופוקדת בתקיפות :"טיפול קוסמטי עכשיו, או אפילו הסרת שיער". ומדוע? כי המקום בהחלט מזמין, יש שם ספייס כמו שצריך, נוף של חיפה ואפשר להתמקד בחלקים החביבים בה, המקום מטופח וביום שני היה מלא בנשות מקצוע אדיבות ומטופחות, אבל לא בצורה מלוקקת אלא כזו אלגנטית שמתחשק לי לחקות.

סניף פרופורציה בחיפה
הסניף החיפאי של פרופורציה. צילום: יח"צ

כבר כתבתי לפני 4 שנים במקומון הד הקריות, וגם העליתי לכאן, כתבה על ההתנסות שלי בטיפול חיטוב הגוף בהקפאת שומן בסניף פרופורציה בקרית חיים. אל תעקמו פרצוף מתנשא, אני נחשבת יחסית לרזה, ואז אפילו יותר, אבל יש אזורים כמו הירכיים שצריכים ניעור וזו הייתה חוויה נחמדה, לא כואבת כלל וגם לפי מיטב זכרוני, זה עשה את העבודה.

לדברי אבי שלום מנכ"ל ובעלים של פרופורציה, בסניף החדש בכרמל הושקעו 1.5 מיליון שקלים וכפי שנכתב למעלה, It's shows. הוא מתפרש על פני 240 מ"ר מעוצבים כמו שתצפו ממקום כזה. ניתנים כאן שירותי הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית לייזר מתקדמת שנקראת סופרנו טיניום, שאין לי מושג מה זה אומר אבל כנראה משהו פוזיטיבי. מיגוון טיפולי אנטי אייג'ינג ודרמו אסתטיקה שמבצעים רופאים. טיפולי להצרת היקפים וחיטוב הגוף בטכנולוגיית קור חדשנית ותיכף גם יהיו ניתוחים פלסטיים. השחקנית לירון וויסמן בעלת היופי הטבעי משהו, היא הפרזנטורית של הרשת, שאגב קיימת כבר 34 שנים, הכי ותיקה בארץ בתחומה.

ואם בא לכם לעשות מעשה סיימון קאוול, גווינית' פלטר או פרגי, תחשבו על הרמת פנים עם חוטים שנותן מענה למתיחה והרמה של אזורי הלחיים, גבות, טיפול בקמטי הבעה, מתחית אזור הצוואר הסנטר והלסת. זה נעשה ברמת פולשנות נמוכה בהרדמה מקומית ללא צורך באשפוז, עד 30 דקות.

הכי ותיקה ומבוגרת אבל נראית נהדר. טוב, יודעים שם את העבודה. 

לתיאום פגישת ייעוץ 5599*

 

כאשר קינואה הצליחה להפתיע אותי

מותג חטיפי הקינואה שוקולד המהפכני UNDERCOVER מגיע לישראל, כך הכריזה ההודעה לעיתונות שנפלה על שולחני, אוקי נשלחה לי במייל. זו לבטח עוד התלהבות של יחצן שמנסה לשווק מוצר חדש בעטיפה אחרת, חשבתי לעצמי. מה יכול להיות מפתיע בקינואה?  בואו נודה באמת, יתכן שחצי מאוכלוסיית העולם לא סובלת קינואה, או סתם אדישה אליו. אני אחרי כל שנות הקינואה בטחינה בימים שבהם אני מנסה להיות בריאה אורגנית, הייתי צריכה עכשיו לעצור בגוגל כדי לבדוק אם הקינואה מוגדר דגן, צמח, פחמימה, או ווטאבר. ולמה זה חשוב?  כי אנחנו מדויקים כאן באתר פלנטע. ובטח כשבודקים מוצרים.

יש אנשים שלא מתחברים לקינואה כי היא ישר מעלה ברוחם דמויות טבעוניות מטיפות, שרק רוצות להראות לכם כמה מתכונים ניתן לעשות עם הקינואה (ולרוב הם צודקים), או שמעדיפים פסטה או פחמימה פחות מורכבת אחרת. אני הייתי איפהשהוא באמצע, עד שלפתח ביתי הגיע חבילת מוצרים שכוללת את הדבר הנפלא הזה : חטיפי קינואה קלויה בציפוי שוקולד פרמיום, ללא גלוטן, עם רכיבים טבעיים ובמרקם קראנצ'י קריספי של סדרת Undercover

זה לא אייטם חנופה ריקני. החטיף טעים מאוד, קשה להפסיק לאכול אותו ברגע שפותחים שקית.  בהחלט יש בו סוכר אבל שאר הדברים הרבה יותר בריאים וטבעיים מאשר איזה חטיף שתקנו בתחנת דלק. אה סליחה, זו אני עם החיבה לעצירות תדלוק מלאות סוכר וגלוטן זול.

חטיף שוקולד חלב וקינואה של אנדרקאוור צילום שגיא גרופ
לפתוח? חטיף שוקולד חלב וקינואה של אנדרקאוור צילום שגיא גרופ

סדרת חטיפי הקינואה הזו מיובאת לישראל על ידי חברת 'שגיא גרופ'. היא כוללת 5 טעמים של קינואה בציפוי שוקולד פרמיום ובתוספת רכיבים
טבעיים בהם רימונים, אוכמניות, דומדומיות, מלח ים וחטיפי  שוקולד חלב וקינואה. זה כנראה החטיף הראשון מסוגו העושה שימוש במזון הבריאות קינואה, הנחשבת
לחלבון טוב. היא עשירה בסיבים תזונתיים, הקלייה הופכת אותה לקריספית, בציפוי של שוקולד פרמיום בעל 70% מוצקי קקאו. כשר, להשיג בשופרסל ובמעדניות וחנויות ברחבי הארץ. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 שקלים לאריזת 57 גרם.

חדשות מהסופר פוד הירוק

אבוקדו.  הפרי המושלם הזה, מלא בשומן בריא שאתם רוצים בגוף, אשלגן, ברזל,  ויטמין E שהוא נוגד חמצון חשוב. האבוקדו מכיל את כל חומצות האמינו החיוניות מה שהופך אותו לחלבון מלא וגלגל הצלה לטבעוניים בעניין הזה. הקטע עם אבוקדו שלא תמיד קל למצוא בסופר אחד שיהיה, איך נגדיר? במידת העשייה הנכונה לכם. רך, אבל לא מידי. ובטח לא קשה, אלו תמיד מבאסים אותי בסופר.

חקלאי גרנות חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון והשווקים, משווקת כעת אבוקדו מסוג ריד שהוא זן משובח ומובחר. אני קיבלתי לטעום ממש שק חלומי של אבוקדו עוד במאי, כשנגמרה עונה והנה מסתבר לפי דפי המידע של חקלאי גרנות, שהעונה מתחדשת עכשיו בספטמבר. תמיר בושניצקי מנכ"ל החברה מציע לרכוש אבוקדו בעונה בלבד ומגורם מוסמך, כדי שיהיה איכותי. עוד במאי אמר כי "אני מקווים שכמות וזמינות הפרי בשווקים יאפשר לנו לשמור על מחירו הנמוך לכל אורך העונה", כאילו ניבא קצת את עליית המחירים שבה חזינו בקיץ. ואם כבר לשלם אז על בריאות.

מחיר מומלץ לצרכן 6.90 – 10.90 שקלים.

משקאות הקיץ הקלים של פרימור
משקאות הקיץ של פרימור

סחוטים ?

באחד מימי הסבל שלי באוגוסט הלוהט, או שאולי זה היה השיא בעקבות זה שחליתי בקורונה, נחלשתי ובמשך שלושה שבועות בקושי הצלחתי לתפקד בעבודה (לא היה מה לדבר על שביתה מוחלטת או התפטרות שקטה). אז קיבלתי להתנסות שני משקאות חדשים של פרימור, המותג המוכר בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים. מיץ תפוח רימון סלק ולימון ומיץ תפוח וחמוציות המבוססים על פירות אדומים. אלו פירות שנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון והטעם שלהם עשיר. בנוסף  פרימור הוציאה שני משקאות לימונדה, משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים וישווקו בבקבוקים אישיים של 400 מ"ל. האמת היא שאני די שתיינית של מים וקפה, אבל המיצים באו לי בזמן ממש מדויק. הם מרעננים, טעימים, מתוקים אבל אפשר גם להוסיף להם מים ולעדן את המתיקות. מה שגם מקטין את כמות הקלוריות שהיא גם ככה לא נוראית. מעורר לחיים.

מחיר מומלץ לצרכן 10-15 שקלים לבקבוק 750 מ"ל. להשיג ברשתות המזון והחנויות השונות.

 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »