נועה קירל יצאה כנראה האקסית הכי פאתטית בסביבה

נועה קירל צילום דנה פוליק
בעיני, לא מרגי הוא זה שיצא מושפל מהפרסומת של יס אלא דווקא זוגתו לשעבר שהתעקשה למכור ולרדד את הקשר שלהם, וגם להיראות אחת שקצת מתקשה להמשיך הלאה

על מה אני מדברת ולמה אני מתעסקת בזוטות כמו הפרסומת הזו, כאילו אין לי חיים, פרנסה לרדוף אחריה, משפחה וחברים להרעיף עליהם מזמני  ועוד כמה דברים מעניינים לעשות?

העיניין הוא שניסיתי להתאפק ברגשותיי, הכי הרבה שידידתנו נועה קירל עוררה בי עד כה זה אולי תיזוזים ברכב תוך כדי שיש שיר שלה ברדיו. אבל כשאני רואה שמשהו מעסיק אותי גם 24 שעות לאחר שהוא לראשונה מפציע במוחי הקודח, אני אומרת שאולי יש כאן עניין. צריך להגיד שאני לרוב שומרת על פאסון, רוב הסלבס מעניינים אותי כשלג מלפני מאה שנה (אוקי, חוץ ממשפחת המלוכה, מדונה ועוד כמה תוצרת כחול לבן). אני מעבירה פרסומות בהילוך מהיר או בורחת קצת להשלים זמן איכות בפייסבוק ובכלל מתעקשת עד כמה שאפשר לקצץ בזמן טלוויזיה, כי די. תתבגרי כבר יא נטע.

ואחרי שאמרנו את כל זה

התקשתי לעצום עיני מול הפרסומת החדשה של יס בה נועה קירל שרה לכפיל של בן זוגה, זמר פורטוריקני בשם לונאי. האמת, אין לי מושג קלוש מיהו האיש, שהרי על פניו הוא רק כפיל, דמות, ממש אבל ממש מדויקת של האקס המיתולוגי יהונתן מרגי. למעשה, האיש הזה כל כך דומה למרגי, שגם אדם לא עלינו כבד ראיה ב-99%, אינטלקטואל שלא צפה בתכניות ריאליטי מעולם, או אפילו לא פתח טלוויזיה משנת 1998, או סתם יצור שנחת מכוכב אחר הישיר אל הסלון שלנו ואל ממלכת ערוצי 12 ו-13 – היה מתקשה להבחין בהבדלים בין הכפיל לבין מרגי.

נועה הענוגה 'משחקת' שם דמות ששרה לבן זוגה את שירו של אביב גפן 'שנינו שווים', אחד השירים החזקים והמרגשים שלו שבנס היא הצליחה שלא להרוס, ואפילו אם הייתה שרה אותו בצורה אותנטית, לא יודעת, אפילו בהופעה בקניון, היא הייתה מצליחה קצת לרגש אותי. אבל זה לא הכיוון כאן. כנראה שהרומנטיקה פה די מתה. השניים כביכול מתווכחים מה לראות בטלוויזיה, קירל מגלמת דמויות מסדרות ידועות של יס – אגב, הקטע בעיני החזק בפרסומת ובסופה היא מכריזה למרגי like שהם נפרדים.

קול צעקה קמה ברשת ובתקשורת מתחילת שידור הפרסומת, כמה שנועה לכאורה משפילה את מרגי, שמה אותו ללעג. רבים הזדהו איתו ואף אולי קצת ריחמו עליו בסיטואציה. נאמר שמרגי עבר החפצה מוחלטת, הפך לדמות כפיל מרוקן מאישיות, רצונות. אגב, שאלת תם, לא צריך לשאול מישהו או לידע אותו כשעושים עליו בדיחה כשכזו? הוא בהתחלה נשאר די קול אבל אחר כך כבר דווח שהעסק ממש לא לרוחו והוא אף מאיים בתביעה.

אם יצא לו דבר טוב מהפרשיה המשונה הזו זו אהדת הקהל והעובדה שהוא, בעיני לפחות, נראה בוגר ואצילי יותר.

יותר מזה, בעיני, לא יהונתן מרגי הוא זה שיצא מושפל מהפרסומת של יס אלא דווקא אהובתו לשעבר שמתעקשת למכור ולרדד את הקשר שלהם. יותר מזה, להיראות אחת שלא עוברת הלאה, אלא נתקעת על האקס.

קצת מנסה להשיג את תשומת ליבו בדרך מתוחכמת משהו. וזה נראה די נואש, בטח כשזה מול מדינת ישראל.

אגב הבדיחה לא מצחיקה. הפרסומת הזו בכלל הייתה אמורה להיות בדיחה? כי כולנו עוד נתקענו בשלב ההלם.

עיזבו את זה שיש פה התמסחרות טוטאלית. ואם להיות חצופה ולהיכנס לאנשים לארנק (מותר לנו כשמדובר במפורסמים) אז חשבתי שלקירל אין צרות בבנק. יותר נכון דרכה לשם מלווה שטיח מצופה זהב ויהלומים. האם ראוי למכור את הזיכרונות, האהבה שחוויתם יחד, ואם נהיה קצת קיטשיים אז, לא יודעת, ההתכרבלויות במיטה עבור עוד פרסומת של שירותי טלוויזיה? עוד אובר חשיפה לציבור שבואי, קצת שבע ממך אחרי שבע שנות פסגה.

מזל שהם סך הכל בני 20. מעל גיל 30 המהלך הזה אף פחות חינני בעיני

להזכירכם, שלוש שנים הם היו יחד. לא יודעת מה אתכם, אבל בעולם שלי זו חתיכת תקופה. לא כל שכן זה מאוד רציני לגיל הפעוט שלהם. החבר הראשון שלי  היה בגיל 20, כן אני יודעת שזה מאוחר. נקסט. היינו יחד שנה, וזה היה הקשר השני המשמעותי בחיי, ואין כלל הרבה כאלה. לא בכדי,  אהבה ראשונה נחשבת למעין מיתוס נוסטלגי מהעבר . קשר שמדביקים לו אידיאליזציה. היא טהורה, נקיה יותר כי אין פגיעות או דפקות מהעבר, המאוהבים הם לרוב לוח חלק, אלא אם הלוח קצת נשרט על ידי אהוב מיתולוגי מכיתה ד' . גם זה קורה, האמינו לי. אבל עדיין זה נקי כזה. קשר לרוב בלי אינטרסים, בלי מחשבות על חתונה, האם הוא יביא מספיק כסף הביתה, האם היא מתאימה להיות אם ילדי.

אני באופן אישי עלולה להפוך לפוחלץ מהמחשבה שקשר הנעורים ההוא, או כל קשר שהיה לי, יהפוך לפרודיה בשעות פריים טיים מול כל עם ישראל לדורותיו. זה נראה לי כל כך הזוי, אפילו אם הייתי כוכבת ענק.

מה הייתי עושה אחרי פרידה ממישהו שלוש שנים, לא משנה אם אני בת 20 או בת 40? מנתקת קשר. מתאדה עבורו. שומרת על פאסון , מקסימום מדברת עליו בפרלמנט חברים טובים או משהו כזה. אתם יודעים מה? עדיף כבר איזכור של אקסים בבית האח הגדול או להילחם מול האקס בקבוצה המתחרה בהישרדות. איכשהוא, זה נראה לי הרבה יותר אלגנטי ממעשה נועה קירל.

 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים