חדש על המדף: סניף הדגל של ניין ווסט בצפון, הנקניקיות הטובות וממרחי טחינה מתוקים

ניין ווסט Nine West חדש 2023 צילום שי ארבל
למרות שנאתי היוקדת לקניות, גם של נעליים, הגעתי לסניף החדש של ניין ווסט בקריון שבצפון. היה שווה?

עם כל שנאתי היוקדת לקניות שהם לא אוכל שמקבלים עכשיו, רצוי קפה ומאפה, אני אמורה להרגיש נוח יותר בקניית נעליים. זה קל, לא חושף אם עלית במשקל, לא צריך לצאת ולהיכנס מתא הלבשה (כמה מעיק) ולפי הקלישאה, נשים אמורות לאהוב לקנות נעליים וסניף כמו של ניין ווסט זה חנות ממתקים עבורם. אז או שנשמה גברית בתוכי או שזה קשקוש, גם נעליים אני לא אוהבת לקנות והדמות של קארי ברדשאו בסדרה ההיא, שחיה בשביל נעלי מעצבים ב-7,000 דולר, נראית לי היום אחרי 20 שנה כזו בנאלית שטחית ומנותקת מהמציאות. אין בי טיפת סבלנות גם למדידות נוסח סינדרלה.

אזעקת אופנה מאת ניין ווסט

אז למה בכל זאת שמחתי להיות מוזמנת ושמתי פעמיי לפתיחת חנות הדגל החדשה של ניין ווסט בקריון? א. כי אני יכולה ב. לעולם לא נס ליחם של נעלים טובות  ג. יש לי הרבה מה לעשות עם זוג הגון חדש ושמעתי שצבעי ניוד הולכים טוב היום, למשל. ואני אגיד לכם יותר מזה, מאסתי בלחפש מציאות ב-50 שקל שאחר כך מותירות ברגליי משקעים למשך עשור.

אם כן NINE WEST השיקה את "חנות הדגל שלה בצפון" כלשון ההזמנה, שזה להבנתי, מיקום טוב יותר בעופר הקריון. כבר היה להם שם סניף קודם לכן, כי שום רשת שמכבדת את עצמה לא תוותר על הקריון, כנראה הקניון הכי מוצלח במזרח התיכון. כעת הוא בקומה הראשונה, משתרע על שטח של כ-60 מ"ר, הושקעו בו 600 אלף שקלים והוא מעוצב על פי הקונספט החדש של רשת NINE WEST העולמית. מה זה אומר לנו?  אין לי מושג. אני כן יודע שגם במסיבת עיתונאים בלוגרים ולקוחות שהיו שם ביום חמישי, היה מספיק מקום להסתובב, וווא, אתם צריכים לראות מה זה קהל של כמה עשרות מתנפלים  על נעליים של קולקציית אביב קיץ שעוד מגובה בהמון קינוחים שהיו שם ובר משקאות. אני יודעת, כי אכלתי לפחות 5 קינוחים (יש בקריות קונדיטוריות טובות וידוע שלקינוחים יש קיבה נפרדת, אז אמרתי מספיק).

הסניף בעופר הקריון  השיק את הקולקצייה  החדשה  לקיץ 2023 הכוללת מגוון רחב של נעלים לנשים כמו סנדלים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, כפכפים וגם אקססוריז רלבנטים כמו תיקים, ארנקים וגרביים. המחירים נעים בין 350-1,000 שקלים לדברי הרשת. כשאני הייתי בסניף נייו ווסט בקריון מחיר כל הנעליים, שלפחות אני בדקתי היה 450-500 שקלים.

ניין ווסט מימין מחיר תיק 449.90 ש"ח, נעליים449.90 ש"ח מחיר תיק 399.90 שח מחיר עקב 349.90 צילום :שי ארבל (Custom)

ההתנפלות של הלקוחות ביום האירוע הייתה משמחת בעיקר לאור הדיווחים מהעבר על המצב המורכב משהו של החברה בארה"ב. לחנויות הפיזיות קשה להתחרות היום עם הקניות באינטרנט אבל לדעתי הן מנצחות בנוק אאוט כל אתר. אני מעולם לא קניתי נעליים ברשת ונראה לי הזוי לנסות לבחור נעליים כשאתה מהמר על מידה ואם את מן הסתם יודעת את מידתך לא תוכלי לדעת בעודך ממתינה לחבילה שתגיע, איך הנעל תשתלב ותשב לך על כף הרגל, כמו גם נוחות, שאינה בהכרח תלוית מידה.

כמה טרנדים שיש העונה: מונוכרום –  מראה בוהו שיק אסתטי, דו-צבעוניות המשלבת צורות קלאסיות. שימר ססגוני – גימורים מטאליים של שימר וגווני קשת בענן. פנינים –  טרנד המציע נעלים מתוכשטות שהפנינה  מהווה קישוט על כפכפים,  נעלי עקב  או על רצועות הסנדלים. גלאם קיצי  –נעלים ותיקים במראה מבריק, מטאלי עם תוספת קישוט מנצנצות. שילובי מתכות – אבזמים שונים העשויים מתכת מופיעים כמוקד עיצובי מרכזי על הנעליים והתיקים לקיץ 2023.

הנקניקיות הטובות

בתקופות הקצרות שעשיתי ניקוי רעלים יכולתי רק לחלום על כתיבת שורות אלו. אבל ימים אלו עברו, איזו הקלה ואפשר לספר לכם שחברת "מעדני יחיעם" הוציאה לשוק נקניקיות גורמה חדשות עם השם המתוחכם נקניקיות בראטוורסט. זה לא מה שקונים בסופר ב-12 שקל. אלו נקניקיות בקר פרמיום בסגנון בווארי העוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. הנקניקיות החדשניות מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום של מעדני יחיעם, הן מיועדות לצלייה במחבת או על האש, ללא גלוטן ומכילות 14% חלבון.  פתרון טוב לארוחה קלה, מבושלת ומשביעה. אני יודעת, כי תמיד אחפש את כל אלו, וכמה שקל כך עדיף. על מוצרים אחרים של החברה כתבתי כאן.

נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם
נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם צילום Sell360pro

ממרחי טחינה מתוקים

חברת "אחוה" השיקה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש.  יש שם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד. הם  ללא תוספת סוכר,מבוססי טחינה גולמית העשירה בערכים של סידן, ברזל וסיבים תזונתיים.

אני קיבלתי משלוח לטעימה והאמת שדי הצטערתי על זה. פשוט טעים מידי ומה לעשות, לא בדיוק דל בקלוריות. זה מתוק, נימוח בפה וממש בא טוב על ביסקוויט, רחמנא ליצלן או כמובן על פרוסת לחם, אפשרי קלויה. אני נוטה להאמין שהטחינה הזו של אחוה, היא הממרח הבריא הכי נוח במחיר שיש כיום בשוק. הוא לא מאלה המתנשאים האורגנים לכאורה שעוים 35 שקלים (כן, לא חסר היום כאלו). המחיר המומלץ של ממרחי הטחינה של אחוהו הוא 12-14 שקלים לאריזת 400 גרם, וזה משתלם כי היא נשארת הרבה זמן, אלא אם אתם מהמחסלים כמוני.

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה
סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה צילום יעל האן
אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »