בגדי הנסיכה: מתי יעסקו גם במה שאומרת קייט מידלטון?

קייט מידלטון סיור
גם אם ניסיתם לברוח, אי אפשר היה להתעלם מכך שהעולם עסק כמרקחה בשלל שמלותיה של הדוכסית לאחרונה. אמנם היו טריגרים לאחרונה, אבל לא פספסנו כאן משהו כבר עשור? ולא הקנאה מדברת מגרוני כפי שיוסבר בהמשך

לא שזה היה נדרש, שהרי הידיעות המרעישות והחשובות הגיעו לפיד, לעיתון או בכל דרך שהיא לשולחן העבודה שלכם ביחד עם חדשות המלחמה באוקראינה ולצערי הרב כל כך גם שורת הפיגועים שהיו כאן. ובכל זאת אי אפשר היה להתעלם מכך שהעולם עסק, בין היתר גם במלתחה של הדוכסית קייט מידלטון בשבועיים האחרונים. מספיק שעשיתי היום גוגלציה על שמה וזה מה שקפץ לי מכל פינה. כתבות על אפילו, לתדהמתי מאתר כמו כיפה שהפליג לשבח אותה בכותרת כמו 'המעז מנצח- קייט מידלטון עושה זאת שוב בשמלה מהממת'. לא יודעת, בתמימותי חשבתי שאתר עם טייטל כזה יעסוק בדברים, איך נגיד, יותר מהותיים. או אתר וואלה שכתב 'מרעננת: קייט מידלטון מפתיעה עם מעצבת חדשה'

אכן סדר יומה היה עמוס מאוד והעביד קשה את בלוגרי ועיתונאי האופנה ולא סתם

היו טריגרים לאחרונה. מידלטון השתתפה עם בעלה פרינס וויליאם בסיור רשמי ראשון בחו"ל אחרי תקופת יובש ארוכה בשל הקורונה ועשו את הקאריביים. בסטייל, בטח שבסטייל. מספיק כדי שהתקשורת תעקוב ותצלם כל שמלה וכובע שחבשה קייט. הדובדבן שבקצפת היה כשהם חזרו מהר לארצם להשתתף באזכרה לזכר הנסיך פיליפ שנפטר לפני שנה. אבל מה שחשוב כמובן היה מה לבשו האנשים, הנשים, וקייט. אשר לבשה את שמלת הנקודות האצילית, אלגנטית ודי חסודה הזו.

kate-middleton- קייט מידלטון סיו
בסיור המדובר עם שמלת הנקודות. צילום WireImage

 

בעלה אגב, לא ממש זכה לאזכורים אופנתיים, או בגלל שהוא די צנון מיובש באופיו וחסר קסם, שובביות וצבע שאפשר היה לראות למשל אצל סלבס גבריים בטקס האוסקר. או סתם בגלל שהוא גבר.

שנות שתיקה ופאשן

ובעוד אני עוקבת, לעיתים בעיניין קלוש אחרי העקבות האופנתיות שהשאירה אחריה קייט מידלטון, השבחים להם היא זכתה תוך ציון מדוקדק של תיאורי השמלות, כאילו אנו כעת בשיעור אופנה קריטי במכללת שנקר, המשיכה לנקר במוחי העייף תהיה אחת. מתי שמעתי אותה לאחרונה מדברת או נואמת מול אנשים. ומתי אזכה לכך.

כי זו התחושה שמלווה אותי מאז עלתה קייט 'לשלטון', ולמעשה לא רק מאז שהתחתנה והפכה לנסיכה דוכסית, שזה אגב כבר עשור שנים ובטח עוד מהימים שהייתה מה שהבריטים כינו בלעג אנגלי מצוי ונפלא  Waity Katie כשחיכתה כבר שהנסיך יציע לה נישואין ויגאול אותה מבילויים ליליים עם אחותה פיפה. אני לא זוכרת מתי שמעתי אותה מדברת, נואמת, מעלה נושאים חשובים לדיון, מתבטאת בעיניים שעל סדר היום. האנגלי או העולמי. אני בקושי זוכרת איך נשמע הקול שלה ובעיני זו החמצה ענקית. אולי פעם אחת שמעתי אותה ממלמלת באיזה זום נידח. כנראה מסיממני הקורונה.

לקייט יש המון כוח, מה זה כוח, עוצמה שמעטים זוכים לה. נכון שהיא נתונה למגבלות ולסדרי הארמון והכתר. תאמרו שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לדבר על דברים מסוימים. בסדר אז שתדון מצידי על דרכים לגדל קקטוסים. מה גם שבואו, היא כבר די שולטת בממלכה ושום שערוריה שתעשה , אם זה יקרה והסיכוי לכך נדיר, לא תעלה על אלו של קודמותיה, חמותה הנסיכה דיאנה והגיסה מייגן מארקל. ואגב מייגן הרבה יותר מעיזה ממנה, אבל בשביל זה היא ויתרה על כל קשר עם הוד מלכותה ונתיניה. האם זה המחיר שצריך לשלם כדי שישמעו מה שיש לך להגיד?

עוד תמונה קייט מידלטון סיור
דוגמית מהסיור בקאריביים. צילום: WireImage

קייט לא צריכה לשלם שום מחיר

ואם נהיה כנים כל מה שהיא עושה בעשור האחרון זה לקבל. ואז לקבל עוד מהבריטים ומהיקום בכלל. לא יקרה שום אסון בינלאומי אם היא תהיה קצת יותר מביעה, אפילו דעתנית, תספר דברים. כל דבר שהוא רק לעמוד מול מיקרופון בלי היסוס.  בעיני קוראים לזה אישיות או אופי. זה נחמד שהיא חייכנית וחביבה אל הקהל, כיאה למי שלא באה מהמעמד הגבוה או האצולה. לפעמים נדמה לי שהיא מחייכת יותר מידי ומדברת הרבה פחות מידי.

נשאלת השאלה הנדושה האם מדובר כאן במקרה הביצה והתרנגולת. מה קודם למה, חוש האופנה (או שירותי הסטיילינג המשובח) שזוכה להם הדוכסית קייט.  התמונות ששמתי כאן, הם אולי אחוז ממה שיש ברשת הגועשת בשנים האחרונות בכל הנוגע לשמלות קייט.

 

Samir Hussein/WireImage ehhy nhskyui קייט מידלטון
זוהרת בצהוב. אוי, יצאה לי כותרת אופנתית קיטשית משהו. צילום Samir Hussein/WireImage

קנאה? לא ממש

יובהר מיד, אם היו לכם ספקות, לא קנאה עזה מדברת מגרוני כפי שאפשר היה לחשוד בטעות וגם הפוסט שכתבתי על כך בתקופת הבלוג שלי בסלונה , תחת הכותרת המוחצת למה את לא צריכה לקנא בנסיכה קייט, מדגיש זאת היטב. הוא נכתב אי שם בספטמבר 2014 (מיי גוד, הזמן רץ וכו') כשהייתי יותר צעירה, רזה ופחות ענייה ואולי היה לי סיכוי אז לזכות בנסיך בריטי למהדרין. מה שלא קרה כמובן. בכל מקרה, אז וגם היום אין בי שום קנאה.

 

חייה של מידלטון העמוסים בטקסים משמימים, כוסות תה עם כל מיני נציגים דיפלומטיים. (ופעם אחרונה ששתיתי תה באנגליה הוא היה גרוע להפתיע) ואף מגורים בארמון לא קוסמים לי כלל. זה נראה לי כמו סוג של כלוב מזהב. למען השם, הרי אם מדברים על אופנה, מתי לאחרונה ראיתם אותה עם גופייה, למשל, ומה פתאום שמישהו יקבע לי את סדר היום ויגיד לי, למשל, מתי לקום בבוקר כדי להשתתף  נניח באירוע זוהר כמו  ציון 150 שנה לרכבת התחתית. אני מעדיפה כבר להשתתף באירוע לציון תאריך עגול לכרמלית של חיפה. יותר מעניין אותי.

צריך להגיד בכל זאת דברים לחיוב. על פי פרשנות שקראתי כעת,  נשות המלוכה משתמשות במה שהן לובשות כדי להעביר מסרים מסוימים. נחמד, אבל לא מספיק. דבר נוסף לחיוב בעיני הוא שקייט אכן מתלבשת אלגנטי מכובד ובטוב טעם וזו דוגמא לא רעה כלל ואולי אפילו חשובה בעולם של ביקיני באינסטגרם או בעולם שמלא בלבוש לעיתים חושפני מידי, חושף חלקי גוף שלא בא לי לראות  או סתם שלומפרי מידי.

אולי צריך לבקש מקייט לפחות ללבוש חולצות עם כיתובים. זה גם יהיה משהו מסעיר מצידה.

 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים