נדל"ן לוהט? הפרויקט והשכונה החדשים של חוף הכרמל

עתלית בוטיק
אירוע הנחת אבן הפינה של פרויקט "עתלית בוטיק", שהתקיים החודש, הוא הראשון בשכונת 'עין הים'. כן יש שכונה חדשה במה שנקרא משולש עין כרמל. איזה דירות מחכות לכם שם?

התקיים אירוע הנחת אבן הפינה של פרויקט "עתלית בוטיק", הראשון בשכונה החדשה 'עין הים'. זו מוקמת כעת במשולש עין כרמל, חוף הכרמל. בטקס שכלל את הנחת אבן הפינה, השתתפו בכירי החברות היזמיות גשם החזקות ואמפא ישראל, בכירי היישוב עתלית ודיירים אשר רכשו דירות בפרויקט.

הפרויקט כולל 72 יח"ד. 60 מהדירות הן במסגרת מחיר למשתכן ו-12 בלבד בשוק החופשי, כאשר שתיים מהן כבר נמכרו.  במסגרת הפרויקט אשר בנייתו החלה לאחרונה, ייבנו 7 בניינים בני 5 קומות בתמהיל דירות מגוון של 3-4-5 חדרים, דירות גן מרווחות ודירות פנטהאוז גדולות.  דירת 3 חדרים יהיו בנות 72-83 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר, דירות 4 חדרים יהיו בגודל של 113 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר, ודירות 6 חדרים בין 140-200 מ"ר ומרפסת של החל מ-15 מ"ר ומעלה. הדירות המיוחדות יכללו דירות גן עם 6 חדרים בגודל 142 מ"ר וגינה החל מ-120 מ"ר, ודירות פנטהאוז בנות 6 חדרים החל מ-237 מ"ר ומרפסת של החל מ-137 מ"ר.

התכנון האדריכלי בוצע על ידי "שלג אדריכלים" בהובלת האדריכל לירן צ'ציק. הפרויקט מבוצע על ידי חברת גשם בפארק מקבוצת גשם החזקות. מחירי הדירות בשוק החופשי יתחילו במחיר של כ-3.5 מיליון שקל והאכלוס עתיד להיות בתחילת שנת 2024. סכום ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערך בכ-120 מיליון שקל.

עתלית בוטיק כרמל החזקות
מניחים. משמאל שמגר ואקנין צילום: גשם החזקות

 

"מי שזכה פה בדירה, זכה בלוטו"

השכונה המוקמת בימים אלו היא חדשה בנוף חוף הכרמל. זה די מרגש כי לא קורה דבר כזה בכל יום, באזור הצפון בכלל. אותי זה משמח כי מדובר במה שנקרא  בניה נמוכה. לא עוד מגדלים ובטון. השכונה צפויה לכלול בסך הכללי 370 יחידות דיור במגוון סוגים. למשל בנייה צמודת קרקע, בניה חצי רוויה ובנייה רוויה. אלו יהיו בצפיפות של עד 10 יחידות דיור לדונם בכך יישמר הצביון הכפרי והירוק של היישוב. הצפי שיאוכלסו בה כ-1,500 תושבים. השכונה תכלול שבילי אופניים ומדשאות רבות.
לדברי שמגר ואקנין, מנכ"ל ובעלים משותף בגשם החזקות, "מי שזכה פה בדירה זכה בלוטו. זה אזור מאוד מבוקש. בקרבה לצירי תחבורה ועם איכות חיים שמשלבת בין צביון כפרי לעירוני. משלבת טבע, ים, חינוך מצוין וחיי קהילה. קהל היעד שלנו הם משפחות וזוגות צעירים מכל הארץ".
אלי אגם מנכ"ל אמפא ישראל ציין באירוע: "זיהינו את הפוטנציאל הנדל"ני הקיים שטרם מומש בעתלית ובאזור חוף הכרמל. אנו מאמינים בקידום מגורים לצד תעסוקה.
איתמר שורקי, מנכ"ל היישוב עתלית: "השכונה החדשה במשולש עין כרמל מצטרפת לשכונות נוספות שכבר נמצאות בתהליכי בנייה ופיתוח תשתיות. המושבה מונה כיום כ-11 אלף תושבים. תוכנית המתאר הכוללנית שאושרה בשנה שעברה מיועדת ל-24 אלף וחמש מאות תושבים".

 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »