אביבית בר זוהר מתכננת להפוך לכוהנת ביוטי

אביבית בר זוהר
היא מיצתה כנראה את הריאליטי, השקיעה שני מיליון שקלים והשיקה את מותג היופי שלה בחנות בעזריאלי. שאלתי אותה אם אלין כהן או קיילי ג'גר צריכות להיות מודאגות

"הרגשתי כאילו שאני יולדת, ואתם יודעים שאף פעם לא ילדתי, זו הייתה עבודה מושקעת של שנה וחצי כדי להביא כל מוצר לדיוק", כך אמרה אושיית הרשת, הריאליטי וגם גורו הזוגיות, מסתבר, אביבית בר זוהר במסיבת עיתונאים שקיימה בקניון עזריאלי תל אביב, עת השיקה את מותג היופי שלה

אביבית בר זוהר באופן לא מפתיע רוצה גם היא נתח מעולם היופי, ובחנות פופ אפ שתפעל בינתיים שלושה חודשים אבל תגדל גם לשאר הארץ היא השיקה את המותג שלה, ROYAL GLOW, וגרמה לי גם להרחיק עד לתל אביב בשבילה ובשביל הסקרנות הקוסמטית שלי (מושג שכנראה המצאתי כרגע אבל תודו שזה קיים).

אחרי היעדרות של שנה וחצי, וזו די בושה לספר זאת אבל אני ארשה לעצמי להאשים כוח עליון – הגעתי לתל אביב להשתתף בהשקה הזו, כולי תאבת קרמים, זוהר תרתי משמע ומפגש עם קולגות תל אביביות, וכמובן עם אביבית, שהתגלתה כאדם ממש נחמד וחם. אולי לא יאמינו לי אבל באמת שיש לי מושג קלוש משהו לגבי הפרסונה התקשורתית המכונה אביבית בר זוהר, כי אני לא יכולה להכיל תוכניות ריאליטי אלא אם הן כוללות שירה או הרצאות על זוגיות, כשהם בעברית. זה קרוב מידי.

סטורי בלי פילטר

בר זוהר חברה לאיש העסקים הבינלאומי, כך מסתבר, גרי זייתון שבבעלותו חברת אנרגיה באוקראינה, חברות נדל"ן ומגזין בריאות הצרפתי ועכשיו הוא חוגג את עלייתו לישראל (ונאחל לו בהצלחה עם זה. למה אני אף פעם לא מכירה את אנשי העסקים האלו, פור גוד סייק, איך אני אקים מותג ביוטי אם אנחנו לא יושבים באותם מקומות). אבל זייתון ובר זוהר התחברו היטב, השקיעו שני מליון שקלים וחרשו את ארה"ב והונג קונג בחקירתם אחרי מוצרי קוסמטיקה שהם היו רוצים להביא לעולם.

"הצלחנו להביא את המרכיבים במחירים נגישים, יש בכמה מהמוצרים אפילו זהב", היא מספרת, "אני זוכרת שנכנסתי לסופר יוקרתי, רכשתי מוצר שעלה לי 1200 דולר ואני רואה שמשהו קורה לי בפנים. מאז, כבר שנתיים אני בלי טיפת מייק אפ, מרקם העור שלי נעים וחלק, אין סיבה שאבגר את עצמי סתם ואולי תופתעו אבל גם הסטורי שלי בלי פילטר", היא אמרה להפתעתנו וגרמה לי ולידידתי הבלוגרית לאמץ מידי את העיניים בשעה 10:00 בבוקר, מוקדם מידי לאימוץ האישונים, כדי לבדוק אם אכן יש דברים בגו. על פניו, אכן נראה שפניה חסרות מייק אפ, והקרם ההוא היה סיבה מספיק טובה כדי להתחקות אחרי מרכיביו.

נטע פלג אביבית בר זוהר השקת מוצרי טיפוח
אני באחד הימים השמנים והבהירים מדי עם אביבית הכה שזופה

אז מה אם יש קיילי ג'נר ואסתי לאודר בעולם הזה

את לא פוחדת מתחרות בשוק רווי בחברות קוסמטיקה, אושיות יופי ואחת, אלין כהן בת 19?, שאלתי 

בר זוהר חייכה חיוך רחב והסיטה את שערה כשאמרה מיד: "אה, ממש לא, יש מקום לכולם, אני בעד תחרות. הבאתי בשורה אחרת לישראל".

מוצרי הטיפוח של אביבית בר זוהר
ככה נראים המוצרים הנכספים. למרוח את בר זוהר. צילום פרטי

אז מה הבשורה? בחבילת המוצרים הנדיבה שקיבלתי אכן יש כמה דברים מעניינים.  קרם לחות שמיועד לנערות בת מצווה, משהו שלדבריה של בר זוהר אין בארץ , ולא אל תצפו עכשיו לתחקיר קוסמטיקה לבנות 12, אני עסוקה מידי ונוטה להאמין לה. יש לה פנים טובות בכל זאת.  מרענן לראות את סרום המנטול לצוואר של המותג שלה, ROYAL GLOW, היו שם גם סרום נוסף שבדקתי ובתחילה טיפה עקצץ לי אבל אחר כך הרגיש שהוא עושה את העבודה.  קרם לחות, וקרם שפתיים רך שאני מאוד אהבתי, חשבתי שהוא נעים ומרגיע אם כי חברה אחרת למקצוע טענה שהוא הרגיש לה שומני. כן, כי שם השומנים הבעייתים שלנו, על השפתיים.  כפי שכבר נרמז, במוצרים יש מרכיבים אלגנטיים ורצויים בהחלט כמו פתיתי זהב 24 קראט (כן, את זה בדקתי בקריאה במרכיבים, אני תמיד אחפש זהב בכל מקום) , חומצה הילאורונית, קולגן, אומגה, ויטמינים ועוד. איפור בינתיים אין בסדרה, אבל הוא יתקבל בברכה.

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »