חברה קדישא מציעה משפכים להשכרה בבתי הקברות

משפך חברה קדישא
איך לא חשבו על זה עד היום? ומסתבר שזה משפיע על עוד דברים בבית העלמין 👈

ובכן, יש לעיתים נושאים פחות נעימים שצריך לכתוב עליהם. זו אולי לא מסוג הידיעות הרגילות שלי. בכל מקרה היציאה הזו של חברה קדישא מפתיעה, ושווה אזכור.
למרבה הצער ומן הסתם, לכולנו יצא להיות בהלוויות.  מי לא מכיר את הקטע שבו הוא מגיע לקברי יקיריו בבית העלמין ומוצא את המצבות עם אבק ואז כדי לשטוף אותם או כדי להשקות את העציצים שליד המצבה עליו לחפש דלי וללכתו למלא מים באחד מהברזים. בחברה קדישא חיפה מצאו פתרון מקורי- משפך מיוחד לניקוי מצבות והשקיית עציצים
את הדלי- משפך, הציבה החברה קדישא בשערי בתי בעלמין בטיפול חברי בחיפה ובתל רגב סמוך לברזי המים והוא זמין לציבור המבקרים, להקל עליהם את מלאכת הניקיון וההשקיה. המשפכים תלויים על מתקן מיוחד, כאשר תמורת פיקדון של 5 שקלים, לא משהו שאי אפשר לעמוד בו, ניתן לקחת את הדלי להשתמש בו ולהחזירו למתקן ולקבל חזרה את הפיקדון. המתקן דומה לזה של עגלות הסופר. השוואה מעניינת אבל אולי מקלה קצת את ההבנה.

אפקט הניקיון

בחברה קדישא חיפה מציינים כי מאז שהוצבו המקנים בבתי העלמין, נרשמת עלייה רבה בשימוש בהם והדבר תורם גם לניקיון בית העלמין ולרווחת המבקרים, שאינם צריכים עוד לאלתר דליי מים. המנכ"ל עקיבא וייץ מציין כי המתקן של הדליים או רק אחד מפעולות שנוקטת החברה קדישא להקל על קהל הפוקדים את בתי העלמין .
הנה עוד משהו שאולי לא ידעתם, שרותי החברה ניתנים ללא כל תמורה.
שירותים אלו כוללים: הזמנת לוויה, העברת הנפטר ממקום הפטירה בתחום אחריותה של החברה (כפי שמוגדר בחוק) לבית העלמין, הכנת הנפטר לקבורה, הבאתו לקבורה, וטקס הקבורה.

חברה קדישא חיפה  פועלת ללא לאות לפתח, לקדם, להנגיש ולחדש את בתי העלמין שברשותה: ריבוד כבישים, ריצוף מעברים, בניית חדרי טהרה, הקמת ספסלים, גיזום עצים, ניקוי וחידוש ובנוסף הקמת בית עלמין החדש בתל רגב.

עובדי החברה מקבלים קורסי הכשרה מתקדמים ומזוהים בתלבושתם הייחודים ובתגיות עם שמם, אלו הם ה"אנשים הטובים שבדרך", מוכנים לסייע ולתת אוזן קשבת בשטח ובמשרד.

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »