אחרי עשור yes הצליחה לרגש ולעצבן בו זמנית

גריז grease
כמעט ריקדתי מאושר כשגיליתי כשחברת yes החלה בערוץ פופ אפ של מיוזיקלס עד התפנית המשונה והמהירה

וואו, yes, אמנם אני אתכם כבר לדעתי כמעט עשור, טרם נטשתי ולרוב האמנתי שהתכנים איכותיים, אבל השבוע התעליתם על עצמכם בהתנהלות מאכזבת.

אם אני כבר כותבת פוסט מרמרת ויעידו קוראיי שאין לי הרבה כאלה, אז באמת שהדבר הטריד אותי למשך יותר מ-24 שעות. אגב, זו שיטה שהחלתי ליישם כדי לבדוק אם דבר שווה לדבר, לכתוב, או להצטער עליו. אם זה בראש שלכם גם יום אחריי. או שבוע. וכך התנהל "הרומן ביני לבין yes:

say yes?

מאז שאני ילדה אני אוהבת מיוזיקלס, בין אם אלו מחזות זמר מייד אין אולד הוליווד או חדישים יותר. לא יכולתי להאמין למראה עיניי כשיס הפציעו עם yes מיוזיקלס ערוץ מחזות זמר, אפילו לרגע דמיינתי את אבי המנוח יושב ורואה איתי את ג'ין קלי רוקד סטפס או אוליביה ניוטון ג'ון שרה, כי הוא זה שהדביק אותי באהבה הזו עוד מהימים שבישראל היו בקושי ערוץ וחצי.
singing in the rain yes
הוגדר כמחזמר הטוב ביותר בכל הזמנים. שיר אשיר בגשם

 

רק שהתענוג נמשך 9 ימים מתוכם הספקתי לדגום יומיים, כי זה במסגרת "ערוץ פופ אפ" (זמני). איזה טרנד שיש עכשיו, גם בחנויות למשל. למה רק 9 ולא למשל שבועיים אפילו, או חס וחלילה חודש?? ל-yes הפתרונות.
וכך בסוף השבוע החורפי המתקרב, במקום לראות קלאסיקות נוטפות סטייל, ריקודים מופלאים ומוזיקה אלמותית. סרטים כמו כמו שיר אשיר בגשם, מאמה מיה, גריז, עלובי החיים, בילי אליוט ועוד, נאלץ לראות שידורים של בוזגלו. כי יס פופ אפ הוא עכשיו ערוץ הבוזגלוס, או קשקוש שכזה. מכיוון שלא היה לי מושג במה מדובר, אצתי רצתי לגוגל לבדוק מה זה. מסתבר שמדובר בתוכנית "דוקו ריאליטי על המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי".

לא הבנתי, הקטע בכדורגל זה לראות משחקים לא?

כאילו, זו המטרה שלשמה הוא נועד ועליה הוא מסובב את העולם והכדור?
מה מרתק במשפחה הזו שמגיע לה לקבל סדרה משל עצמה כאילו היו (או שאולי הם וואנבי) להיות הקרדישיאנס הישראלים. עם כל הכבוד, ואולי זו משפחה טובה מהסרטים (או הערוצים של אתם יודעים מי) מדוע היא צריכה לתפוס ערוץ שלם? להרוס לי את הכיף הגלום בלחזות באנשים רוקדים ושרים באופן מושלם. שלא לדבר על הפנטזיה שאני רוקדת בברודווי? או לפחות רואה שם מחזמר כי להגיע לניו יורק עוד ייקח זמן.
בקיצור יס, מה הקטע? וכן אני יודעת שיש את כל הסרטים ביוטיוב, ויש לי גם יוטיוב בטלוויזיה, במסגרת, איך לא החבילה שנציג יס מכר לי. פלוס נטפליקס כמובן. ועדיין.
גריז grease
כבר לא עושים כאלו. אוליביה ניוטון ג'ון עם האלמוני ג'ון טרבולטה בגריז.
יש סגנונות מוזיקה, סרטים ותרבות ואמנות בכלל שמרגישים לי כאילו הם מתרחקים מאתנו. שלא לדבר על התחזיות הקודרות של מות הרוק שאני לא קונה אותן כלל. אבל זה מסוג האמונות שמחלחלות כשאומרים אותן. עצוב לחשוב שהדור הצעיר (הנה נשמעתי זקנה למדי) לא יכיר את המוזיקה שאני אוהבת. או את המחזות זמר המופלאים האלו שהם קלאסיקות על זמניות.
 מחברת yes נמסר בתגובה: "חשוב לנו להתחיל ולציין שכמעט כל הסרטים נמצאים ב- VOD. אנחנו שמחים ללמוד שנהנית מערוץ הפופ אפ yes מיוזיקלס- גם אנחנו אוהבים אותו מאוד. הערוץ עלה לתקופה מוגבלת, הוא לא היה ערוץ קבוע מעולם. ערוץ פופ אפ כשמו כן הוא, ערוץ זמני, קצר מועד, ספיישל מתחלף שמטרתו לפנות בכל פעם לקהל לקוחות אחר. מעבר לזה, הבוזגלוס היא הפקת מקור סופר סופר מצליחה ואהובה על לקוחותינו, מהסדרות המצליחות ביותר שלנו.
ממש בקרוב יעלה בערוץ הפופ אפ שלנו ספיישל לכבוד ולנטיינס דיי עם הסרטים הרומנטיים האהובים והמצליחים. לאחר מכן הפתעות נוספות.
אנו מאחלים לך המשך צפייה מהנה ומודים על פנייתך".
MAMA MIA musical
ועל כך יאמר. מאמה מיה. עוד מיוזקל אלמותי חדש יחסית
אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים