פיליפס: קיצור משמעותי של המתנה לטיפולים קריטיים ודרישה לעשרות עובדים

פיליפס קיצור תורים ל MRI
אפשר לצמצם את הטורים הגדולים בזמני ההמתנה לבדיקות MRI באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ופיליפס עושים את זה באמצעות טכנולוגיה חדשנית. ואפרופו משבר בהיי טק פה לא מרגישים את זה

מהנתונים שהציג משרד הבריאות, עולה כי זמן ההמתנה הממוצע לבדיקת MRI בחיפה, בדיקה שמשמעותית כל כך לאנשים רבים,  הוא 38 ימים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על בינה מלאכותית שמפתחת חברת פיליפס במרכז המחקר, הפיתוח והייצור שנמצא בחיפה ניתן יהיה לקצר משמעותית את התורים הארוכים לבדיקות ה- MRI וה- CT כך שבתי החולים שמשתמשים בשיטה יוכלו לטפל בפי 4  מטופלים כל יום. הטכנולוגיה כוללת כלים כמו אפליקציות ייעודיות ובינה מלאכותית כדי לזרז גם את הליכי הפיענוח וגם ליעל ולהוזיל את העלויות.

בחברה גם זקוקים לעשרות עובדים חדשים. החברה מעסיקה כ -1500 עובדים מתוכם כ 1100 עובדים בחיפ.  נכון להיום יש בחיפה כ – 30 משרות פתוחות לתפקידים מגוונים בעיקר בתחום ההנדסה. חברת פיליפס ישראל עוסקת במחקר, פיתוח, יצור מתקדם, יצוא, שיווק מכירות ושירות  של מיכשור ותוכנות רפואיים לשיפור והצלת חיים.

החברה מובילה את היצוא מישראל  בציוד ותכנה רפואיים. בנוסף היא ואחראית ל25% מכלל היצוא של מיכשור ותכנה רפואיים מישראל בהיקף של כ- 2 מיליארד ש"ח בשנה.

לדברי אבירם סושרד , מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל (וגם אחיו של הקוסם כוכב העולמי ליאור סושרד נ.פ): "זמני ההמתנה יכולים להצטמצם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת  המאפשרות בדיקות מהירות יותר, מדויקות יותר ללא צורך בבדיקות חוזרות. את התקציבים העודפים מייעול התהליכים והוזלתם יש להפנות להכשרה וקליטה של צוותים רדיולוגים. מבלי להפחית מהחובה של משרדי הבריאות והאוצר להגדיל תקנים בתחום.

חדשנות משמעותית נוספת של פיליפס שיכולה להשפיע באופן משמעותי על קיצור התורים לבדיקות MRI קשורה למשאב טבעי אשר מקורותיו הולכים ומידלדלים בשם הליום אשר תפקידו לקרר את המערכת. למעשה מערכת MRI רגילה אינה יכולה לתפקד בלעדיו. בנוסף למחסור הגלובלי בהליום יש בעיה גלובלית ידועה בשרשרת אספקה של ההליום והמלחמה באוקראינה אף מחמירה את המצב.  כאשר בית החולים נתקל במחסור בהליום עליו להשבית את המערכת לזמן לא מבוטל וכך נוצר לחץ משמעותי על מצב התורים לבדיקות.

פיליפס מתגברת על האתגר באמצעות טכנולוגיה חדשנית המפחיתה באופן משמעותי את התלות בהליום. למעשה מדובר במערכת ששמה AMBITION הדורשת כמות מזערית של המשאב, דבר המשפר את יעילות השירות לפציינטים ואף חוסך משאבים ניכרים לבית החולים.

בית חולים בני ציון בחיפה קיבל לאחרונה רישיון למערכת MRI.  בתחילת השנה הבאה תותקן בבני ציון מערכת MRI של פיליפבס בשם AMBITION שהיא Helium Free.

 

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים