חדשות הויטרינה: קצת קלאס ואלגנטיות

תכשיטי צבאן
מצאתי קצת קלאס בעיר עם חנות תכשיטים חדשה, פסטיבל אמנות וחנות ספרים ממותגת מחדש שמוצריה יגרמו לכם להרגיש כמו באחוזה אירופאית. מתאים גם לאנשי הנובי גוד והיהלומים

זה לא קלאס באפס מאמץ, אלא כזה שמשתלב עם חוש טעם, קצת כסף בכיס וערך עצמי של מי שכאילו שמשויכים לחברה הגבוהה. כי כך זה ירגיש לכם אולי. וזה לא רע כלל.

התכשיטים החדשים בעיר

להגיד שאני מבינה גדולה ביהלומים יהיה עיוות משהו של המציאות, שכן קורות חיי עד כה, מלבד כמה מתנות מסבתא כשיש לה מצב רוח להיות נדיבה, בדרך כלל לא ממש כוללים תכשיטי יוקרה. ועדיין, חוש הטעם הבסיסי שלי בתוספת יכולת הדמיון הפנטזיה והמשיכה שלי למה שנוצץ בהחלט מסייעים לי להבחין בדברים יפים ואיכותיים, כשהם בסביבתי, או בדמיוני הפרוע. זה טוב שיש למה לשאוף, תמיד צריך שיהיה משהו לצפות לו.

רשת תכשיטי צבאן (נוסדה ב-1975) היא יבואנית ומשווקת של תכשיטי זהב ויהלומים בארץ והחודש היא השיקה את החנות שלה בגרנד קניון חיפה. צריך להגיד שיש לה שם לא מעט מתחרות ידועות ובכל זאת החנות הזו מצליחה לשבות את הלב. אודליה קפלינסקי-אורבך, מנכ"לית רשת תכשיטי צבאן סיפרה בהתרגשות אמיתית על התרגשותה להשיק חנות דגל חדשה בגרנד קניון חיפה המצטרפת ל16 חנויות תכשיטי צבאן בפריסה ארצית ול-26 דוכני מכירה במשביר לצרכן.

תכשיטי צבאן
פנינים צבעוניות למשל. תכשיטי צבאן . צילום נטע פלב

החנות החדשה ממוקמת בקומה השנייה של הגרנד ומעוצבת בקונספט שעושה שימוש בחומרי עץ, בטון וזכוכית, לחוויית קנייה יוקרתית ונעימה עם היצע רחב של תכשיטי זהב צהוב, לבן ואדום המחולקים לפי קטגוריות של עיצובים, מחירים וקולקציות בהם שרשראות, תליונים, טבעות, עגילים וצמידים ייחודים, המגיעים משובצים ביהלומים ואבני חן.

אני אהבתי, שלא לאמר נדבקה לי הלשון לזכוכית התצוגה של מתחמי תכשיטי הפנינים, ובמיוחד הפנינים הצבעוניות והמיוחדות. הטבעות עם האבנים הצבעוניות המוטבעות (או שמא אלו יהלומים? כשאבין יותר בתחום אעדכן) וגם תכשיטי הזהב הלבן.
צבאן, גרנד קניון חיפה ועוד סניפים בארץ או שאפשר להישאר מול האח (נגיד) להיכנס לאתר שלהם

טבעות של תכשיטי צבאן
מתאימה לך טבעת?

 

לא רק לדוברי רוסית: ברשת ישראדון הבינו שכדאי להפתח לכולם והוסיפו קלאס

זו הייתה חנות עם ספרים ברוסית, שנראתה שולית וזרה משהו לתושב החיפאי שהיה חולף מולה בדרך לדואר או לפלאפל. אני עבדתי במשך תקופה ממש מול החנות, כשמערכת ידיעות חיפה עוד הייתה ברחוב הנביאים ומעולם לא ידעתי אפילו איך קוראים לה. ישראדון, זה שמה ומסתבר שזו רשת של חנויות בכל הארץ. חנות שבהחלט מכוונת לדוברי רוסית.

טטיאנה פונומרנקן סמנכ"לית המכירות של רשת ישראדון, אומרת את זה בעצמה, "במיתוג הקודם היה משהו שלא היה מובן לישראלים עכשיו אנחנו רוצים להתקרב לקהל הישראלי, רוצים להיות חלק מהמדינה, יש המון דברים שיכולים להתאים לכולם. עכשיו ניסינו להביא את האינטליגנציה של הספרים גם לעולם המתנות",
כמו רשתות ספרים גדולות ידועות אחרות, שמילאו את עצמן במשחקי ילדים, יומנים או מארזי מתנות שכל קשר בינן לבין ספרות מקרי בהחלט. גם טטיאנה כל מיני הבינה מה אוהבים כאן ומה יעשיר בצדק את החנות שלה. אכן, חווית השוטטות בה נעימה ואף מרגשת לפרקים, בעיקר אם אתם חובבי אורות הכריסטמס/ נובי גוד או כלי בית מהודרים שמרגישים כמו שעת תה מנחה באחוזה אנגלית.

 

טטיאנה פונומרנקן ישראדון
טטיאנה פונומרנקן מציגה. ישראדון צילום נטע פלג

קסם הנובי גוד

בביקורי במקום בסוף נובמבר, ראיתי שם את כוננות הנובי גוד, החג האהוב על המגזר הרוסי בארץ.  קישוטים חביבים, בובות סנטה קלאוס ומקורביו, סוכריות, כדורי בדולח וכל מיני פיצ'פקעס שגרמו לי לרגע להרגיש כמו בסרט מערוץ דובר שפה זרה. "נובי גוד זה חג סובייטי שלא קשור לדת. רגע של תקווה שהשנה החדשה תהיה יותר טובה ומוצלחת", אומרת טטיאנה. "הסוביטים רצו להוציא את הקונספט של הדת ואז 'יצא לנו' הנובי גוד שמסמל משפחתיות, שייכות, תקווה, ניסים ונפלאות שקורים ברגע אחד, קצת כמו חנוכה".

אבל הויטרינות שהכי רגשו אותי, שלא לאמר רציתי לעטות על פני כובע גרב בשעת לילה מאוחרת להתפרץ לחנות ולארוז את תכולתן בתוך שק ענק – הן אלו שמכילות מוצרים של המותג CARMANI. זו חברה שמתמחת בעיקר באביזרי עיצוב לבית וכלים מעוצבים לשולחן האוכל ולא בכדי אנשי החברה הגבוהה באירופה ( ואני נוטה להאמין שהגלגול הקודם שלי בינהם) נהגו לקשט את בתיהם במוצרים שלהם. שימו לב לקולקציית הכוסות והצלחות למשל, שמעוטרת ביצירות אמנות ידועות. יש בחנות עוד יפים כאלה של חברות אחרות. זה קלאס.

 

carmani ישראדון
להרגיש באחוזה אירופאית עם הכלים של carmani צילום נטע פלג

 

ישראדון קיימת 27 שנים ויש לה 11 סניפים בארץ, 3 מתוכם בחיפה. החנות שברחוב הנביאים גדולה למדי ויש לה קומת כניסה וקומת גלריה שבה עושים גם סדנאות וקורסים מדי פעם. בחנות תמצאו המון ספרים ומגזינים ברוסית (סביבות 80 שקל לספר), בובות פרווה, פאזלים מיוחדים שגם אחד מהם הייתי חומדת לעצמי ועכשיו, וכאמור משחקים, כלי בית וטקסטיל צעצועים ועד מעט בגדי בית ואפילו צעיפים בעבודת יד. המחירים החל מ-20 שקלים.
ישראדון, הנביאים 24, חיפה. ועוד סניפי ברחבי הארץ

תרבות רדאר בחיפה

בסופ״ש הזה (9-11/12) נפתחים לציבור כל מוסדות האמנות בשכונת הדר וסביבותיה וכ-40 חללי סטודיו ומרחבי יצירה פרטיים. אתם מוזמנים לפסטיבל 'רדאר- סוף שבוע של פסטיבל אמנות סובב הדר'. המיזם, בהפקת אגף התרבות של עיריית חיפה, בשיתוף בית הגפן ומוזיאוני חיפה. הכניסה חופשית לכל האירועים. במהלך סוף השבוע הקרוב, יפתחו לציבור כל מוסדות האמנות בשכונת הדר וסביבותיה וכ-40 חללי סטודיו ומרחבי יצירה פרטיים בינהם: מוזיאון חיפה לאמנות, בית הגפן, בית האמנים, פירמידה מרכז לאמנות עכשווית. בית ספר נביאים ועוד. במקביל יערכו מופעים, מיצגים ותקלוטים שונים בתוך מוקדי האמנות המרכזיים. תוכלו לראות שם את  אהד פישוף, טדי נגוסה, זואי פולנסקי, מקס שרייבר, שי טרא ליטמן, ואחרים.

אהבתם? שתפו
מאמרים נוספים
לשיתופי פעולה - דברו איתי
אהבתם? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

בן דולינקו על עיתוני הארץ ידיעות ניו יורק טיימס

הטור של בן: לא זאת 'הארץ' שלי

בן דולינקו מספר על איך זה נראה ומרגיש לקרוא עיתונים בעברית דווקא בארה"ב. ומה הוא חושב על עיתון הארץ ומה העורכים שלו צריכים לעשות אם הם רוצים להיות הניו יורק טיימס

קראו עוד »