רשת דודו אוטמזגין פטיסרי פתחה השבוע סניף נוסף, בגרנד קניון בחיפה. זה הסניף ה-21 של הרשת שהתחילה כידוע בקרית מוצקין כשעד היום ניצבת שם בגאון הקונדיטוריה ברחוב החשמונאים, כבר 28 שנים.
אבל בסניף החדש עסקינן, ודאי זו התקדמות מרעננת וחיובית עבור דודו מייסד הרשת, אחרי שהתפוצץ בתקשורת הריב שנוגע לסכסוך עם אחותו ליאת, שכולל תביעה על סך 7 מליון שקלים. אבל למה לקלקל את הטעם עם זה. אם תרצו, אתם יודעים איפה לחפש את הג'וס של הפרשיה המקומית משפחתית הזו.
הסניף החדש כמו קודמיו בכל רחבי הארץ יציע את מגוון מוצרי הרשת : עוגות , מאפים , אקלרים , קישים קינוחים איכותיים.
הייתי שם באירוע הפתיחה. מספיק לשים שולחנות עם קינוחים בקניון הומה כדי שכמה חצופים יתנפלו עליהם, מה שהימם אותי למדי. אבל אולי אפשר להבין למה קשה להם להתאפק. האירוע לא היה מגודר מה שאפשר לעוברים ושבים, באי הקניון לחלוף ולהתחכך חופשי עם המוזמנים. והכיבוד. לא האמנתי למראה עיני וקיוויתי שאני הוזה, כששני מבקרים לקחו עימם מגשים שנועדו לקהל.
אמנם המגשים נותרו עם כמה עוגות בכל אחד מהם, וזה נעשה אחרי שלהערכתי הרוב כבר טעמו, אבל עדיין זה היה מבחינתי שיא חדש של …אני אפילו לא יודעת איך לקרוא לזה. חוצפה? חזירות? אפילו התעמתתי עם אחת מהן ושאלתי למה היא לוקחת את המגש של המוזמנים. תשובתה המגומגמת הייתה שהיא לוקחת את זה לחברה שלה, שצריכה את זה או משהו כזה ושזה בסדר גמור. ראיתי שאני הולכת לעבור לאנרגיה לא טובה, והיות והיה עלי תינוק קטן בן חודשיים שנרדם במנשא, החלטתי להניח לזה.
פתיחת הסניף בגרנד קניון שבחיפה מצטרפת למהלך התרחבות הרשת שנרכשה ע״י קבוצת קשת טעמים וממשיכה לפעול לחיזוק פעילותה בפריסה ארצית גם בימים של אתגרים כלכליים בשוק העיסקי בישראל, כפי שנמסר בהודעה לעיתונות.
קינן ממן מנכ״ל קשת טעמים: "אחרי רעננה מגיעים לחיפה לקניון הגרנד קניון שנמצא בלב העיר והכל כחלק מאסטרטגיה של צמיחת הרשת. אנחנו מאמינים במותג דודו אוטומזגין״.
ועוד משהו לבדוק בקניון : קבוצת לוריאל ישראל מכריזה על הצטרפותה למהלך הגלובלי של החברה "מצטרפים למהפכת הריפיל" (מילוי חוזר) ומשיקה לראשונה בישראל קמפיין ייעודי רחב היקף לעידוד השימוש באריזות למילוי חוזר, בתזמון עם יום הריפיל הבינלאומי שחל ב 16 ביוני 2026.
מטרת המהלך להניע שינוי בהתנהגות הצרכנית, ומשלב חיסכון כלכלי לצרכן לצד יתרון סביבתי מובהק של הפחתת פליטות פחמן וצמצום בשימוש בפלסטיק, זכוכית וחומרי אריזה נוספים. כדי להנגיש את החוויה באופן פיזי, יוקמו מתחמי פופ-אפ חווייתיים בסופר פארם קניון עופר רמת אביב (16-18 ביוני) והבמשביר לצרכן בעופר גרנד גרנד חיפה (21-23 ביוני), שיציגו לקהל הרחב את מגוון פתרונות המילוי החוזר של מותגי הבישום והטיפוח של מותגי קבוצת לוריאל.
גם לסירים יש קולקציות עונתיות
כבר כתבתי כאן בעבר על התנסותי עם הסירים והכלים של סולתם, בתור מבשלת צנועה שלא לאמר גרועה משהו. עד לפני חודשיים בישלתי רק לעצמי וכעת יש לי קטן בן חודשיים שאמנם לא אוכל מזון מוצק אולם גם זה יגיע. לא זכור לי מתי בגלגול הזה הלכתי לקנות לעצמי סיר או כלי מטבח, יותר נכון לקחתי מאמא . לכן שמתחתי שוב לקבל את סולתם סוטאז', כלי בישול עמוק חדש מסדרת .Culinary מדובר בפריט חדש בקולקציית האביב של המותג, המשלב יכולות בישול מתקדמות עם עיצוב אלגנטי ונקי, כך שניתן להשתמש בו הן לבישול והן להגשה ישירה למרכז השולחן.
הסוטאז' בקוטר 28 ס"מ ובנפח 5.2 ליטר מאפשר הכנת מגוון רחב של מנות, החל מתבשילי קדירה ורטבים ועד ירקות מוקפצים, עוף, דגים ומנות משפחתיות עשירות. המבנה העמוק מאפשר בישול נוח גם בכמויות גדולות, תוך שמירה על עסיסיות המרכיבים ושליטה טובה בתהליך הבישול.
הכלי מיוצר מאלומיניום בתהליך יציקה המעניק חוזק מבני גבוה ועמידות לאורך זמן. הציפוי הפנימי בטוח לשימוש במזון ואינו מכיל PFOA עופרת או קדמיום. הציפוי מאפשר בישול עם מינימום שמן וניקוי קל, והוא מתאים לשימוש יומיומי עם כלי מטבח שאינם מתכתיים, תוך שמירה על פני הכלי לאורך זמן.
המכסה עשוי אלומיניום ומסייע לשמירה על חום ולחות במהלך הבישול, דבר התורם לחלוקת חום אחידה ולתוצאות בישול מיטביות. הסוטאז' מצויד בידיות ארגונומיות יצוקות לנוחות שימוש והעברה גם כאשר הכלי מלא. הכלי מוצע בשני צבעים ירקרק וקרם. הסוטאז' מתאים לבישול על כל סוגי הכיריים, ניתן לשימוש בתנור עד 180 מעלות.
מחיר השקה: 325 שקלים במקום 649 שקלים.

אבקת חלבון של הרבלייף
היום התפרסמה כתבה על מחסור עולמי באבקות חלבון כשבין האשמים במצב הם נוטלי זריקות ההרזיה, ראה ערך אוזמפיק. לי יש בארון שתי קופסאות גדולות של אבקות מחברת הרבלייף. האמת שכשקיבלתי אותן הן לא הזיזו לי הרבה. חשבתי שאני נגד הדברים האלו. חשבתי שזה לא בריא בעליל ונועד למפתחי שרירים אשר לוקחים אותם ברווח בין המכון כושר לבית שלהם. אבל אבקות הם לא רק למתאמנים. אלא גם למי שרוצה לשמור על מסת שריר. או שאין לו בבית חלבון זמן מאוכל אמיתי כמו בשר וביצים. או שסתם בא לו את מנת החלבון היומי בלי לטרוח יותר מידי.
הרבלייף השיקה טעמים חדשים למשפחת פורמולה 1: עוגיות שוקולד, קפה לאטה, קרם בננה, פירות יער, קרם שוקולד, לצד הרכב תזונתי מאוזן המותאם לשגרת חיים מודרנית. כשרות: TOP-K הולנד, מהדרין פרווה. פורמולה 1 מותאמת לטבעונים (בשילוב תחליפי חלב), נטולת לקטוז וללא גלוטן.
מנה מכילה את החומרים המזינים הקיימים בארוחה: 9 גרם חלבון, 5 גרם סיבים תזונתיים, 25 ויטמינים ומינרלים, 94 קלוריות בלבד ( קרם שוקולד – 104 קלוריות)
אופן ההכנה: מערבלים בבלנדר שלוש כפות מדידה (26 גרם) פורמולה 1 עם 250 מ"ל מים, חלב דל שומן או תחליפי חלב כגון סויה/שקדים. אפשר להעשיר עם שיבולת שועל, אגוזים או פירות
האבקה של הרבלייף היא פשוטה להכנה. אני ויתרתי על בלנדר ולמים או חלב או משקה תחליף חלב הוספתי 2 כפיות אבקה. אני קיבלתי בטעמים בננה ופירות יער (בנפרד). זה הרגיש כמו שייק והיה טעים להפליא.








