פסטיבל לציון 60 שנה ליחסים בין ישראל לגרמניה במוזיאון העיר, מיצג התקווה בקריון וסדרת תבניות חדשה
דווקא היום, בציון 700 ימים אני רוצה להביא ניחוחות אחרים, דיפלומטים, קצת אופטימים, של יחסים שנמשכים למרות המורכבות והעבר, מיזם לגו צבעוני מדהים ומעט אווירת חג בזכות התבניות של סולתם.
